Lego star wars iii the clone wars

Lego star wars III the clone wars is alweer de derde serie van de Lego Star wars game, en het is opnieuw een fantastische spel. Het gaat nu om de strijd tussen de Republiek van de Jedi en het Droid leger. Deze fantastische game heeft een geniale gameplay en je verveelt je geen moment.

Lego Star Wars iii the Clone is bij Bart Smit online verkrijgbaar voor Nintendo DS, Wii, Ps3, Pc, en onder andere Xbox 360.

Het verhaal

Het verhaal bestaat uit dri8e hoofdstukken, namelijk:

  • Count Dooku
  • Asajj Ventress
  • General Grievus

*De drie hoofdstukken worden opgedeeld in episodes (6 stuks) die je naar eigen wens ook apart gespeeld kunnen worden. Je begrijpt het verhaal beter als je de serie kent maar zo niet is dat geen ramp, je kunt de game ook spelen als je de serie niet gekeken hebt.

Lego star wars iii the clone wars. Verkrijgbaar bij: Bart Smit online

Vrijspelen

Er zitten 132 characters in het spel om vrij te spelen, Je bent dus wel even zoet met deze game. Bekende characters die je vrij kunt spelen: Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker, Mace Windu, Padmé Amidala, C3PO en R2-D2, Cad Bane, Kit Fisto…

Verzamelobjecten

Enorm veel verzamelobjecten maken deze game tot nog een grotere uitdaging

Ruimteschepen

De ruimteschepen zijn indrukwekkend en met verzamelobjecten verder uit te breiden.

Conclusie

Gewoon een topgame met ideale gameplay en heel goed uitgedacht. Perfect cadeau voor de feestdagen of een verjaardag. Geschikt voor jong en ouder, maar ook voor jongens en meiden.