LeBlanc Mirabeau, sportwagen

LeBlanc Mirabeau is een unieke sportwagen met een spectaculair uiterlijk. Een echte snelheidsduivel, die er ook nog eens uitziet alsof hij vliegen kan. LeBlanc Mirabeau komt uit Zwitserland en moet rond de 640.000 euro kosten.

LeBlanc Mirabeau ziet eruit als een waanzinnig snelle racewagen en is dat inderdaad ook, maar de consument kan hem nu ook verkrijgen, als u tenminste meervoudig miljonair bent. LeBlanc Mirabeau is geen gewone auto, maar een razendsnelle racewagen met een ongelooflijk scherp uiterlijk.

LeBlanc Mirabeau in Monaco.

LeBlanc Mirabeau sportwagen

Deze nieuwste auto van Wysstec is een subliem ontworpen droomauto voor velen. Het uiterlijk van deze schitterende racewagen ademt snelheid, intelligentie, vernuft en pure rijkdom. Het geweldige aan deze auto is ook dat u er gewoon mee op de openbare weg mag rijden. Deze auto kan op topsnelheid ongeveer 370 km per uur rijden. Het vermogen is 700 pk, uitgevoerd met een 4,7 liter V8 motor (Koenigsegg CCR).

LeBlanc Mireabeau staat op de vierde plaats in de top tien duurste auto's ter wereld. Bekijk ook de andere negen.

  1. Bugatti Veyron (in Nederland 1,8 miljoen euro incl. belasting)
  2. Pagani Zonda Roadster (prijs ongeveer €600.000)
  3. SSC Ultimate Aero (prijs ongeveer €590.000)
  4. LeBlanc Mirabeau (prijs ongeveer €540.000)
  5. Saleen S7 Twin Turbo (prijs ongeveer €535.000)
  6. Koenigsegg CCX (prijs ongeveer €458.000)
  7. Mercedes-Benz McLaren SLR (prijs ongeveer €430.000)
  8. Maybach 62S en Landaulet (prijs ongeveer €376.000 - €1000.000)
  9. Porsche Carrera GT (prijs ongeveer €375.000)
  10. Maybach 57S (prijs vanaf ongeveer €360.000)