Keyboard spelen?

Keyboard spelen leren? Keyboard spelen is feitelijk voor iedereen mogelijk. Een slim uitgedachte cursus leert u snel keyboard spelen. U hoeft er geen groot muzikaal talent voor te zijn. Met Keyboard spelen komt het vooral aan op weten hoe het moet. Deze ambacht is te leren. In wekelijkse lessen leert u stap voor stap het keyboard kennen, de toetsen gebruiken en te bespelen. U leert bekende melodie├źn spelen, maar ook improviseren. Als u de cursus heeft doorlopen kunt op optreden met uw keyboard, bijvoorbeeld op een feest of u kunt in een band gaan spelen. Bij een cursus Keyboard leren spelen kunt u tegen sterk gereduceerd tarief een prachtig Keyboard kopen, met 61 toetsen. En een keyboard koop je heel betaalbaar bij: Online.

Keyboard spelen, wie droomt er niet van? Het Keyboard is een prachtig modern instrument, waarmee u in zeker zin ook meteen piano leert spelen. In de cursus Keyboard spelen van het NHA leert u wekelijks meer over het bespelen van een Keyboard, u krijgt persoonlijke begeleiding via internet en lesmateriaal op papier, en CD's. U mag echter in uw eigen tempo studeren. Heeft u het druk met werk of school? Dan kunt u de lessen op een tijdstip volgen dat u het beste uitkomt. Dat is geen probleem en meteen een van de grote voordelen van deze goed opgezette cursus. U kunt de cursus daarom ook starten wanneer u wilt. U zit niet vast aan data of bepaalde lesuren. Bovendien zit er een gratis discman bij de cursus, om de 12 (of meer) CD's met alle lessen te beluisteren terwijl u op het Keyboard oefent. De cursus kan direct of later uitgebreid worden met meer lessen en meer lesmateriaal.

Gratis Keyboard erbij?

Heeft u zelf nog geen Keyboard en wilt u er een kopen? U kunt bij deze cursus een Diamond Keyboard met 61 toetsen bijkopen, voor een zeer laag bedrag (49,-). Kiest u voor de uitgebreide cursus dan krijgt u het Keyboard echter gratis bij de lessen. Het Keyboard bevat in elk geval alle toetsen (61) en opties die u voor het volgen van de cursus nodig heeft. Bekijk het Keyboard bij de cursus Keyboard spelen: Keyboard leren spelen.

Keyboard spelen, hoe leert u dat?

U hoeft geen speciaal talent te hebben om Keyboard te leren spelen. De cursus is zo goed opgezet dat u stap voor stap leert hoe u een volleerd Keyboardspeler kunt worden. Het lesmateriaal is overzichtelijk en duidelijk. Ook ontvangt u geluidsbestanden van uw docent. Daardoor kunt u horen hoe het klinken moet en waar u op letten moet. Ook kunt u zelf uw eigen gemaakte lessen in geluidsbestand aan uw docent sturen, zodat u ook feedback krijgt op uw vorderingen.

Keyboard spelen. Het moet heerlijk zijn om dit in je vingers te hebben

Overleg met andere cursisten

Ook dat is mogelijk. Iedereen die een cursus volgt bij de NHA krijgt toegang tot het zogenaamde studentenplaza. Daar kunt u in contact komen met medecursisten en samen overleggen over uw vorderingen. Er kunnen zeer leuke contacten uit voortkomen.