Juweliers, wat kunt u daar kopen?

Juweliers. U wandelt een wereld binnen waar u juwelen kopen kunt. Goud, zilver, witgoud en platina schittert u tegemoet. Diamanten, robijnen, smaragd… Ringen, kettingen, armbanden, broches, horloges… Alles wat u bij een juwelier koopt, koopt u misschien wel voor het leven. Juwelen hebben een natuurlijke uitstraling van rijkdom, succes en geluk. Zowel in de liefde als in zaken.

Sieraden kopen doen we graag. Het is ook zo mooi en het is zo waardevol. Elk huwelijk wordt bezegeld met mooie gouden ringen en liefde wordt vroeg of laat steeds weer opnieuw, uitgedrukt in sieraden. Sieraden zijn immers blijvend en zaken waar je zuinig op bent, net als de band tussen mensen. Ook zijn juwelen financieel aantrekkelijk omdat het zijn waarde behoudt. Rijke mensen kunnen meer sieraden kopen dan minder bedeelden, maar toch kiezen veel mensen voor een investering. Ook kan er gekozen worden voor witgoud of platina. Bij juweliers kunt u dan ook van alles kopen. Waardevolle spullen, van gouden sieraden net of zonder edelstenen tot uurwerken, zakhorloges of polshorloges, met of zonder juwelen afgezet. En van in zilver gedompelde babyschoentjes tot gouden munten of oorbellen met diamanten. Aan welke artikelen kunt u terecht bij een juwelier?

  • Oorbellen zoals creolen, hangende oorbellen, oorknopjes.
  • Horloges en zakhorloges
  • Armbanden
  • Kettingen
  • Ringen
  • Hangers
  • Geschenkartikelen bijvoorbeeld voor geboorte of zakelijk
  • Trouwringen
  • Overige
qC5RPU

Vrijwel elke vrouw ziet een mooie ring als een symbool van liefde en trouw

Materialen

U kunt sieraden kopen in verschillende materialen, zoals goud, zilver, geelgoud, roodgoud, witgoud, platina. Daarbij horen verschillende kleuren en stijlen, zoals geelgoud, witgoud, bicolor, double, Rosegoud, bijou, tricolor, overige.

Merken

Veel juweliers verkopen unieke sieraden van bekende merken en ontwerpers, bijvoorbeeld sieraden van:

  • BLUSH
  • CALVIN KLEIN
  • CHARMING BY TI SENTO
  • DIESEL
  • EMPORIO ARMANI
  • ESPRIT
  • FLIK FLAK
  • FOSSIL
  • MICHAEL KORS
  • PULSAR
  • PROFUOMO
  • PANDORA
  • SEIKO
  • SHAPE
  • SIEBEL SIGNATURE
  • SWAROVSKI
  • TI SENTO
  • TISSOT
  • TW STEEL
  • FREDERIQUE CONSTANT
  • GC
  • GUESS
  • HAMILTON
  • HOT DIAMONDS
  • HOXTON
  • HUGO BOSS
  • ISARE
  • LONGINES
  • MERII
  • Overige