Justin Bieber

Justin Bieber werd geboren op 1 mei 1994. Hij werd geboren in Startfort te Ontario. Toen twee jaar oud was begon hij al met het bespelen van een drumstel. Ook leerde hij al jong gitaar spelen, pianospelen en trompet spelen. Ook hield Justin Bieber van zingen. Toen hij 12 jaar was deed hij mee aan een zangwedstrijd bij hem in de buurt. Hij kreeg de tweede prijs.

Toen Justin Bieber nog klein was gingen zijn ouders scheiden. Justin Bieber heeft een broertje en een zus. Waar woont Justin Bieber? Na de scheiding ging hij met zijn moeder in Atlanta wonen. Zijn vader woont in Canada. Nadat Justin Bieber aan de zangwedstrijd had meegedaan, zette hij het filmpje daarvan op Youtube, zodat zijn familie de film zou kunnen bekijken. Ook voor zijn vrienden leek het hem leuk om het filmpje te bekijken op Youtube. De opname werd al snel een hit. Ontelbare mensen wereldwijd lieten reacties achter. Platenmaatschappijen raakten geïnteresseerd. In oktober 2008 tekende Bieber een platencontract bij Island Records.

Justin Bieber, is hij dood?

De Justin Bieber beroemd was, ging het gerucht rond dat hij dood zou zijn. Dit is een fabeltje. Een flauwe grap of een bizarre grap. Justin Bieber is gelukkig springlevend en succesvol. Zijn debuutalbum heeft de titel My World. Het debuutalbum van in de Verenigde Staten uit 17 november 2009. In Nederland kwam het zelfs eerder uit, op 13 november. In juli 2009 kwam de eerste single van Justin Bieber uit met de titel One Time. De single was een tophit en bereikte de 12e plek in de Canadian Hot 100 en ook een 20e plek in de Billboard Hot 100.

bieber-.jpg

Hoe oud is Justin Bieber?

Justin Bieber werd geboren op 1 mei 1994. Je kunt dus uitrekenen hoe oud hij nu is.

Justin Bieber fotoshoot.

Op Internet vind je vele fotoshoot's van Justin Bieber. Omdat hij wereldberoemd is circuleren er veel foto's van hem op het Internet. Ook zijn er veel jongens die graag op Justin Bieber willen lijken. Je kunt dus ook een Justin Bieber foto's laten maken, als een soort look-a- like. Heel bekend is het zogenaamde Justin Bieber kapsel. Een rondvallend kapsel, wat steeds meer gedragen wordt door vele jongens die op hem willen lijken.

Is Justin Bieber kaal?

Nee dus. Hij heeft juist een specifiek kapsel wat een trend geworden is. Daarom hebben mensen waarschijnlijk het gerucht verspreidt dat hij kaal zou zijn.

Hoe lang is Justin Bieber?

Van Justin Bieber is het bekend dat hij niet zo lang is. Ongeveer 1.70m. In verhouding tot andere jongens van zijn leeftijd is hij dus iets iets kleiner dan gemiddeld. Hij is echter nog niet uitgegroeid dus hij zal nog best wat langer worden. Over zijn lengte worden veel grappen gemaakt. Vooral jongens schijnen zich te ergeren aan zijn lengte en zijn succes. Meisjes zijn juist massaal gecharmeerd van Justin Bieber. Ze vinden hem een geweldige leuke zanger en een knappe verschijning. Justin Bieber heeft dan ook veel fans, maar ook veel anti fans. Zo wordt hij soms agressief bejegend, en als hij een vriendin heeft wordt ook zijn vriendin vaak bedreigd. Dit zorgt soms voor angstaanjagende taferelen, zoals die keer dat Justin Bieber en fles water tegen zijn hoofd gegooid kreeg op het toneel.

Justin Bieber Nederland, tournee en albums My Wolrd en My World 2.0

In maart van het jaar 2010 werd bekendgemaakt dat Justin Bieber op tournee ging. Het gaat om zijn eerste Tournee. Op 27 maart 2011 geeft Justin Bieber een concert in Nederland. Het concert zal plaatsvinden in de Ahoy hal Rotterdam. Op 30 maart 2011 zal de Justin Bieber optreden in Belgi├ź in het sportpaleis van Antwerpen.

Singles.

  • One Time kwam uit op 7 juli 2009.
  • One Less Lonely Girl op 6 oktober 2009.
  • Favorite Girl en Love Me zijn uitgekomen op iTunes.
  • Andere liedjes van de Justin Bieber zijn:Where Are You Now, Never Let You Go, Bigger. Deze liedjes zijn te beluisteren op onder andere YouTube. Ook op zijn eigen Youtube Account zijn enkele nummers te beluisteren. Ook zijn er nummers te koop via iTunes. Meer nummers van Bieber zijn Common Denominator, First Dance (featuring Usher) en Down to Earth. Een ander bekend nummer van Justin Bieber, die samen zien met Sean Kingston, is Eenie Meenie. Dit nummer maakte zijn debuut op 4 maart 2010. Zijn nummer Baby, was lange tijd overal te horen. Het succes van Justin Bieber is ongekend groot, hoewel hij ook veel anti fans heeft is zijn succes toch doorslaggevend.

Justin Bieber drugs

Im 2014 kwam aan het licht dat Bieber regelmatig drugs gebruiken zou. Ook komt hij verschillende keren in aanraking met justitie, o.a. wegens ruzie, te hard rijden, drugsgebruik. Al met al lijkt het toch wel weer mee te vallen. Hij is weer op het rechte pad sinds hij zich weer verzoend heeft met zijn geliefde Selena Gomez. Ook is hij weer actief bezig met zijn christelijke geloof.