Jackass 3D

Jackass 3D is de 3D film van de serie Jackass. Het is de 3e in de reeks Jackass films. Alle drie de films zijn kassuccessen van regissseur Jeff Tremaine. Jackass 3D is gefilmd in 3D en online op DVD te koop bij: Neckermann. Ook 3D TV's kunt u daar bekijken en veel 3D films op DVD.

Jackass 3D Trailer

3D film Jackass 3D werd opgenomen in LA en kwam op 15 oktober uit in de VS en op 28e oktober ook in Nederland. Acteurs Johnny Knoxville, Bam Margera, Steve-O, Chris Pontius, Preston Lacy, Ryan Dunn, Jason Acuña, alias Wee-Man, Dave England en Ehren McGhehey maken er een enorm spektakel van met spectaculaire stunts en veel actie. Waarom genieten we toch zo van andermans ellende? Waarom willen we al die levensgevaarlijke stunts zien? Misschien omdat we blij zijn dat het ons zelf allemaal niet overkomt. De film bevat in elk veel humor, maar ook op grof taalgebruik en geweld moet u zich natuurlijk wel een beetje voorbereiden. De verhaallijn is zoals gebruikelijk niet te vinden, maar toch verveelt u zich geen moment. Opvallende stunts en indrukwekkende beelden maken deze 3D film tot een groot succes. Onderuit op de bank en dan maar ach en wee roepen. En natuurlijk verklaren we alle spelers voor gek, maar ja, ondertussen willen we het toch zien. Niet iedereen is gecharmeerd van de risico's die de acteurs nemen, maar toch is Jackass enorm populair.

3D films

3D films zijn uiteraard het mooiste te bekijken op een 3D TV (of in de bioscoop natuurlijk), zodat u optimaal van alle effecten kunt genieten. Nu er steeds meer 3D TV's te koop zijn, komen er ook steeds meer 3D films op DVD beschikbaar. Zeer veel 3D films en mooie 3D TV's kunt u verkrijgen bij Wehkamp. (Zoeken naar 3D films) Ook de 3D bril kunt u daar verkrijgen.

Jackass 3D

Spectaculaire 3D effecten en indrukwekkende scenes, soms in slow motion, met veel grappen en grollen en actie. De 3D effecten zijn geweldig. Alsof u erbij bent als u de film in 3D bekijken kunt op 3D TV. Voor de liefhebber van Jackass is deze film in elk geval een must have.