Irischeque of vvv bon, waar in te leveren?

Irischeque, vvv bon, vvv Irischeque… het gaat hier steeds om dezelfde bon van de vvv. De vvv cadeaubon is enorm populair om cadeau te geven. De bon werd oorspronkelijk de Irischeque genoemd en nog steeds wordt deze cadeaubon van de vvv door veel mensen zo genoemd. De vvv cadeaubon wordt vaak gegeven zodat de gelukkige ontvanger zelf bepalen kan waar de bon aan wordt uitgegeven. Waar kunt u deze bon besteden?

De vvv cadeaubon kan door heel Nederland op duizenden adressen worden ingewisseld. De Irischeceque kunt u niet alleen besteden bij winkels maar ook voor uitjes zoals pretparken en evenementen. U koopt al een Irischeque vanaf 5,- tot 50,-. Deze cadeaubon is de best verkochtte bon in Nederland, omdat hij geschikt is voor vele doeleinden, zoals voor verjaardagen, maar ook voor zakelijke giften, relatiegeschenk, als kerstcadeautje, bij de geboorte van een baby, enzovoorts. (Een andere zeer populaire cadeaubon is de Hotelbon. U geeft daarmee enkele overnachtingen in een Hotel in Europa weg. Een heerlijk cadeau dus.)

VVV cadeaubon besteden

Bij de VVV cadeaubon krijgt u een boekje waarin de vele adressen in uw directe omgeving staan afgedrukt waar de cheque besteed kan worden, maar als u dat kwijt bent kunt u het opvragen bij de vvv. Enkele bekende bestedingsadressen qua winkels zijn:

  • ANWB
  • BLOKKER
  • BIJENKORF
  • BRUNA
  • DOUGLAS
  • HEMA
  • KIJKSHOP
  • en nog tientallen meer

Evenementen

Bekende evenementen waar u de Irischeque kunt inleveren zijn:

  • DOLFINARIUM
  • EFTELING
  • BURGERS ZOO
  • DUINRELL
  • WALIBIWORLD
  • MADURODAM
  • WALIBI WORLD
  • en vele anderen

Bron: VVV, Infonu.nl

  • Zin in een goedkoop weekendje weg? Bezoek direct de website van: de Hotelbon