In 7 stappen online geld verdienen

Online geld verdienen. Wat is het ideale thuiswerk? Persoonlijk heb ik ontdekt dat geld verdienen met de computer, helemaal niet moeilijk is. Er zijn verschillende mogelijkheden om geld te verdienen. Een paar tientjes per maand is niet zo moeilijk, maar als u echt veel geld wilt verdienen?

Als u echt veel geld wilt verdienen kunt u misschien het beste met een methode en/of een plan van aanpak werken. Hier enkele voorbeelden van online aangeboden opties om geld te verdienen.

Geld verdienen zonder dure investering

  • Iedereen die een stukje tekst kan schrijven of een email kan verzenden of een link kan plaatsen op een weblog, kan geld verdienen met goed affiliate netwerk. Er zijn nog meer goede affiliate netwerken. Het is makkelijk werk en leuk om te doen. Echt een aanrader voor iedereen die thuis geld wil verdienen met internet.
  • Geld verdienen met het schrijven artikelen. Als u goed kunt schrijven kunt u geld verdienen met het schrijven van artikelen. Het is handig als u een eigen website heeft om de artikelen op te plaatsen, of een weblog of blog. Als u een stuk of tien artikelen geschreven heeft, die er goed uitzien en de website ziet er ook netjes uit, dan kunt u er Google Adsense advertentie bij laten plaatsen door Google. U doet dat door een Google account aan te maken en een verzoek in te dienen om uw account en site goed te keuren. Zorg dat uw site, de inhoud van uw artikelen en/of uw weblog, familievriendelijk is. Ook moeten de artikelen door uzelf geschreven zijn en er netjes uitzien. is de kans groot dat uw artikelen goedgekeurd worden end at u er advertenties bij mag plaatsen. Als u hierin consequent doorgaat, bouwt u een inkomen op wat maandelijks terugkeert. Dit wordt ook wel een passief inkomen genoemd.
  • Verkopen via eBay of marktplaats kan een leuke bijverdienste opleveren
  • Een eigen webshop beginnen is een optie als u handig bent in het promoten van uw webshop, zodat u daadwerkelijk bezoekers en kopers krijgt
geld.jpg

Affiliate

Echt een verrassing vond ik geld verdienen met affiliatie marketing. Ik heb ontdekt dat ik vrij gemakkelijk wat geld kon verdienen, door me in te schrijven bij mijn favoriete affiliatie netwerk M4N. Inschrijving is gratis, deelname is gratis en geld verdienen gaat vrij snel.

Geld verdienen met uw eigen website

Een eigen website bouwen is niet duur. U kunt met elke website geld verdienen, maar niet iedereen weet hoe een website te bouwen. Een website bouwen is echter heel eenvoudig met GDI. Voor tien euro per maand krijgt u toegang tot de online sitebuilder om snel en gemakkelijk (!) een eigen website in elkaar te zetten. Wat krijgt u voor die tien euro?

  • een eigen website + eigen .WS (WebSite) domeinnaam
  • verschillende landingspagina's om geld mee te verdienen (uitleg volgt)
  • tien nieuwe e-mailadressen

U bouwt de website in eenvoudige stappen en als u een beetje handig bent staat deze binnen een uurtje online. Daarna kunt u de site gemakkelijk uitbreiden. Iedereen kan op die manier een website bouwen, en die website ziet er nog goed uit ook. U hoeft geen verstand te hebben van html. Een leuke bijkomstigheid van GDI is dat u ook nog de mogelijkheid krijgt om geld te verdienen met uw website, door MLM. Hoe dat werkt kunt u in dit filmpje zien: Doe mee en verdien