Ik wil mijn ex terug, tips om ex terug te krijgen

Je ex terug krijgen, kan dat? Je verbroken relatie herstellen als het uit is. Liefde laat zich niet dwingen, zegt men. Toch is er een methode ontwikkeld om je ex terug te krijgen. Liefdesverdriet is een afschuwelijk gevoel. Hoe krijg je je ex weer terug? Het blijkt te kunnen. Maar lukt het altijd? De methode blijkt voor menig stel te werken, zo krijg je (mogelijk) je ex terug. Tips!

De methodes zijn speciaal ontwikkeld voor mensen die hun ex terug willen krijgen. Het is voor mensen met liefdesverdriet die hun relatie toch nog willen redden. Ze willen hun ex terug. De methode bevat tips, en trucs, verwerkt in een volledig uitgewerkte methode om het hart van de ex terug te winnen. Dit blijkt dus te lukken in een deel van de gevallen. Niet in alle gevallen, dat is logisch. Relaties moeten immers nog een kans maken. Je leert hoe je in zo'n geval het beste om kunt gaan met de gevoelens van je ex, maar ook met je eigen gevoelens. Menigeen met een gebroken hart gaat namelijk verkeerd om met de ex. Dwingen, smeken, klagen, het werkt allemaal averechts als je je ex terug wilt.

Liefdesverdriet en je relatie toch redden, kan dat?

De methode blijkt zo succesvol dat (volgens de bron) 81,3% van de mensen erin slaagt de relatie met hun ex te herstellen. De ex wordt in zo'n geval weer verliefd op je. De overige relaties kunnen niet worden hersteld, bijvoorbeeld omdat er drugs in het spel zijn of geweld, of omdat de relatie gewoon niet meer te redden is. De methodes:

zijn volgens de maker(s) zo succesvol omdat het de goede aanpak bevat. De methode om de ex geliefde terug te krijgen richt zich op de psychologische kant van de zaak. Als het 'uit' is, zijn er een aantal dingen die juist wel gedaan moeten worden, maar ook dingen die je juist niet moet doen. De ex terugkrijgen lukt alleen als er nog hoop is, en als de relatie bezweken is onder problemen, terwijl de liefde tussen jullie nog wel ergens aanwezig is. Of het hoge slagingspercentage objectief is, durf ik niet te zeggen.

iyDJc0

Tips om je ex terug te krijgen

  • Loop je ex niet achterna
  • Stel je niet jaloers op
  • Praat geen kwaad over je ex
  • Haal mooie herinneringen op als je je ex spreekt
  • Zoek niet meteen weer contact maar geef het wat tijd

Als het niet lukt?

Als het niet lukt om je ex terug te krijgen vraag je dan af of het werkelijk goed zat tussen jullie. Vaak zijn er dan toch duidelijk aantoonbare redenen waarom het niet meer kans slagen. Idealiseer niet hoe het was maar aanvaard dat het niet perfect was, anders was het niet stukgegaan. Relaties zijn nooit perfect, maar een groot deel gaat stuk omdat er gewoon een en ander niet (meer) goed gaat. Liefdesverdriet doet pijn maar gaat wel altijd over.