Hotelbon kopen, waar kunt ze krijgen?

Een Hotelbon is een bon waarmee u 3 nachten kunt overnachten in een hotel, met twee personen. Met de Hotelbon overnacht u 3 nachten in een hotel, wat u betaalt is het ontbijt en het diner. Als u de hotelbon cadeau krijgt, zijn de overnachtingen voor u dus helemaal gratis. De Hotelbon kost slechts 40,-. Hij is voor twee personen en zij kunnen drie nachten in een Hotel overnachten. U kunt dus vier dagen op vakantie, met twee personen, voor slechts 40 euro. Spotgoedkoop dus.

De Hotelbon is niet meer weg te denken. Het is een van de meest succesvolle cadeaubonnen van deze tijd. U kunt hem ook cadeau geven natuurlijk. Het is dan ook een echt lekkere bon, want u kunt er heerlijk tussenuit met twee personen. U kunt kiezen uit meer dan 3000 hotels in Europa. U kunt dus naar Parijs of Londen, maar ook naar Limburg of Antwerpen of Rome. De hotels zijn zeer goed. U gebruikt het ontbijt en het diner in het hotel, want dat is wel de afspraak. Overnachtingen in het hotel betaalt u met de bon. De Hotelbon kost slechts 40 euro voor 3 overnachtingen, voor 2 personen.

0MVXQZ

Lekker een paar dagen naar Frankrijk of Duitsland met een Hotelbon?

Gratis overnachten

De Hotelbon is een gezellig cadeau en een avontuurlijk cadeau. U kan er voor weinig geld toch even tussenuit. Kies een Hotel waar het ontbijt een habbekrats kost en het diner ook betaalbaar is. Dan bent u lekker goedkoop uit. In elk geval is de Hotelbon een goede manier om goedkoop op een korte vakantie te gaan.

Waar kunt u de Hotelbon kopen?

De Hotelbon is verkrijgbaar bij: de Hotelbon Kies voor meer bonnen als u met meer dan 2 personen wilt overnachten. Voor de Hotelbon krijgt u:

  • 3 overnachtingen voor 2 personen in een hotel naar keuze
  • Een hotelgids waarin alle aangesloten hotels in Europa staan (dit zijn er meer dan 3000)