Horoscoop 2014, Leeuw

Leeuw

De leeuw is het afgelopen jaar wat slaperig geweest en moet nu misschien wat gewicht verliezen of aan de ingedutte conditie werken. Gelukkig geeft 2010 je nieuwe energie en gaat het je verder ook voor de wind. Het kan tijd zijn voor veranderingen, leeuw. Het leven is nu eenmaal aan veranderingen onderhevig en je moet soms met de stroom van de rivier mee zwemmen in plaats van er tegenin te willen zwemmen. Als je meedrijft met de stroom, kom je altijd ergens aan, zwem je tegen de stroom op, dan raak je uitgeput. En kleine leeuwtjes worden groot!

Gezondheid

Leeuwen die voorheen weinig energie hadden krijgen hun energie in 2010 misschien weer terug. Zo niet, dan moet je altijd even langs de huisarts voor een check-up. Alles goed gezond? Ga er dan lekker op uit en geniet van die energie die je zo lang hebt moeten missen.

Financieel

Wees niet te kwistig met het uitgeven van geld, maar bezint eer je begint. Neem geen grote financiƫle risico's en wees tevreden met je baan. Als de sfeer op het werk goed is, komt de rest vanzelf.

Liefde

In de liefde moet de leeuw op zijn hoede zijn. Maar besef dat er altijd twee kanten aan een relatie zitten. Is het werkelijk alleen de schuld van je partner? Vast niet. Doe je best om rekening te houden met de ander. Neem de tijd en wees geduldig, en aanvaard de verschillen tussen jou en de ander. Wees lief voor de ander, maar verwacht hetzelfde terug.