Horoscoop 2014, Kreeft

Kreeft

De kreeft gaat in 2010 een leuk enerverende tijd tegemoet. Misschien heb je zelf behoefte aan wat verandering of misschien ben je rusteloos, in elk geval staan er nieuwe dingen op je te wachten. Verandering van spijs doet eten zo is het ook met werk en school. Maar… pas op voor vrienden die het niet goed met je voor hebben. Blijf uit hun buurt, en omring je met positieve mensen die jou graag gelukkig zien.

Liefde 2014

De liefde staat open voor je omdat jij open staat voor de liefde, en dan vliegt er altijd wel een vogeltje naar binnen. Als je al een relatie hebt, zal de liefde zich binnen je relatie verdiepen. Ups en downs horen erbij. Probeer niet te venijnig te zijn als je kwaad bent op familie of vrienden. Als je ruzie maakt, begin de discussie dan eens met 'ik vind dat' in plaats van 'jij ook altijd..'

Belangrijk in 2014

In 2014 zal je levenswijsheid ook toenemen. Je zult dieper nadenken over de grote levensvragen en daardoor kom je tot nieuwe inzichten. Kijk verder dan welvaart en rijkdom, sta open voor de natuur en het leven om je heen. Er is zoveel kleins ind e natuur wat je blij kan maken. Probeer daar wat meer van te genieten. Het zal je in evenwicht brengen en rust geven.