Hoger management cursus, management opleidingen

Heeft u interesse in het volgen van een Hoger Management cursus en het behalen van het officieel erkende NEMAS-diploma? Bij het volgen van de hoger management cursus leert u op Hbo-niveau. Al na 10 maanden bent u geschikt voor een managementfunctie in het hoger kader. U leert leiding geven, strategisch denken en werken, communiceren op de wijze passend bij uw hogere functie, beslissingen nemen, organiseren, delegeren, enzovoorts.

Als u een baan heeft in het hoger management heeft u uiteraard een leidinggevende functie. U geeft leiding over een bedrijf of over een afdeling. Uw taak is in principe zorgen dat alles loopt zoals het lopen moet, en u heeft verantwoordelijk werk. De verdiensten zijn daarom uitstekend, u heeft meer vrijheid om zelf ideen uit te voeren of te laten uitvoeren, u heeft aanzien en verantwoordelijkheid en u bent de spil van een bedrijf of afdeling. Als u een cursus Hoger management wilt volgen is de Cursus Hoger Management (van NHA) voor u ideaal.

Filmpje over de geschiedenis van management

Hoe leert u?

U leert thuis in uw eigen tijd en uw eigen tempo. U leert alle aspecten van de managers functie kennen. Er wordt gebruik gemaakt van de op de praktijk gerichte oefenstof. U leert communiceren als een manager, denken als een manager, beslissingen nemen, de leiding nemen en houden, en handelen als een manager.

Hoger Management en Nemas-diploma

Als u de cursus/opleiding Hoger Management bij NHA volgt, kunt u het Nemas-diploma behalen. Het Nemas-diplo is erkend door de overheid en door het bedrijfsleven. U heeft dan echt iets in handen en u heeft prima doorgroeimogelijkheden vanuit het middenkader of direct naar Hoger kader doorgroeien.