Hoe masseren?

Masseren leren. Hoe moet je masseren? Er zijn verschillende soorten masseer technieken. Sombat is bijvoorbeeld de traditionele Japanse massage. Kobido is Japanse gezichtsmassage. Rug massage, nek massage, massage van de benen en schouders. Massage technieken zijn ontwikkeld om te ontspannen. Hoe leer je masseren?

Masseren kun je leren. Je hoeft er geen cursus of workshop voor te volgen. Met het eBook en videocursus Ontspanningsmassage leer je thuis masseren, en ook hoe je juist niet mag masseren.

massage.jpg

Uiteraard moet je met masseren namelijk wel weten wat je doet. Iemands rug masseren is op zich niet moeilijk, maar als je te hard duwt, te lang masseert of te hard knijpt, kan je iemand echt bezeren en ook kunnen spieren erdoor verstijven. Daarom is het goed om te leren masseren en de tips en technieken te oefenen. Met de cursus leer je snel thuis masseren, en je kunt een ander een heerlijke massage geven om te ontspannen.

Hoofdpijn weg masseren

Heeft je partner vaak hoofdpijn en word je er zelf ook een beetje gek van? Je kunt iets constructiefs doen door haar of hem een massage te geven die helpt om hoofdpijn weg te masseren. Op die manier ben je meer betrokken bij het probleem en bovendien kan je meer doen voor je partner dan alleen maar op je tenen lopen en de tv zachter zetten. OP deze manier voor je partner met hoofdpijn zorgen kan de relatie verdiepen en bovendien de pijn helpen verlichten. Lees meer over hoofdpijnmassage

Hotstone massage of masseren met hete stenen

Een massage met hete stenen wordt als zeer weldadig beschouwd. Een massage geven met hete stenen is zeer luxe en erg prettig voor de persoon dei de behandeling ondergaat. Hoe je dat doet op de enige juiste manier, lees je in Hotstone massage Het eBook is direct te downloaden en direct te lezen.