Heel Cool

Heel Cool is een plaats waar bedrijven hun zaak, dienst of product kunnen promoten. Of waar u zichzelf BNN'r kunt maken. Hype, rage, gekte…. In elk geval is het verslavend en trekt het steeds meer bezoekers. Hoe werkt het? U koopt een stukje pagina, een pixel (of meer) en u krijgt er absoluut geen spijt van want het is gewoon heel cool en mega populair. Hoe werkt HeelCool?

Hoe werkt HeelCool? Bekijk op deze pagina een filmpje met uitleg. Onder het filmpje staat de uitleg om een ad te plaatsen bij heelcool, en de link naar de website. Dit is echt een aanrader want dit is onwijs populair aan het worden en zal ook wereldwijd aandacht krijgen.

  • Bezoek dus: HeelCool!!
  • Zoek het groene blokje en sleep het naar de plek waar u wilt adverteren
  • Upload een klein logootje van 20 x 20 tot 30 x 30 pixels
  • Betaal met Ideal via uw bank of met PayPal (keurig geregeld)
  • Voila, u hoort bij de HeelCool beroemdheden van Nederland

Meer zeg ik niet want het is gewoon geweldig leuk en cool en het loopt storm. Iedereen die er een plekje koopt, wordt wereldberoemd. Maar let op, elke pixel die verkocht is, maakt de volgende pixel een euro duurder. Hoe eerder u besluit mee te doen, hoe goedkoper u uit bent. Cool toch?

heelcoolshot2.jpg

Waarom is HeelCool dan eigenlijk zo cool?

Vooruit dan, dat zal ik nog even uitleggen. HeelCool is eenvoudigweg heel cool omdat er iets met je gebeurd als je de site bezoekt. Je kijkt rond, je leest wat teksten van adverteerders, je krabbelt eens op je hoofd, je moet lachen, je wordt lichtelijk nerveus, je hart gaat sneller kloppen en slaat even over als een vogel die ontsnappen wil… En als je dan uit het goede coole hout gesneden bent, begint het: je wordt duizelig, je wordt enthousiast… Jij wilt ook adverteren bij HeelCool!!. Je moet en zal ook een plekje kopen want je voelt tot in je coole botten dat dit iets heel speciaals is. Omdat dit alleen maar kan ontaarden in totale gekte in positieve zin. In feest, in succes, in heel veel bezoekers op je website en in eeuwige roem bij dat megacoole, nooit meer te stoppen, heel cool! En daarom dus, beste coole lezers, is heelcool megaatje cool.