Hartstichtingdieet, wat is dat?

Hartstichting dieet, wat is dat? Het Hartstichting dieet is geen dieet van de Hartstichting maar een dieet wat ten onrechte zo genoemd is. Het is een snel-dieet of crash dieet waarbij u in een week tijd een paar kilo's kunt kwijtraken. Het nadeel met snelle diëten is dat u na die week ook weer snel aankomt, en er vaak nog een beetje meer gewicht erbij krijgt. Denk niet dat dit u niet overkomt na een crashdieet. Wilt u toch gebruik maken van dit dieet en snel afvallen in een korte tijd, dan neemt u niet meer dan 900 calorieën per dag gedurende 3 dagen.

NWDf7a

Gezond eten is goed, te weinig eten is niet goed

Een crashdieet is gebaseerd op inname van veel te weinig calorieën dan u dagelijks nodig heeft om gezond te functioneren. Daarom mogen crashdieren maar korte tijd gevolgd worden, waarbij u wel aardig wat af kunt vallen. Bijvoorbeeld 3 tot 5 kilo in een week. Er zijn echter veel gezondere alternatieven waarmee u minstens even snel afvalt en waarbij u in korte tijd ook veel gewicht kunt verliezen. Lees bijvoorbeeld eens Het succes van Het Mentale Dieetplan.