Halloween Spullen Kopen

Halloween spullen, zoals kostuums, verlichting, namaakbloed en uitgeholde pompoenen. Dat zijn dingen die je nodig hebt voor een griezelfeest. Maar ook enge films passen er bij. Erg gemakkelijk te vinden zijn die spullen gek genoeg niet. Daarom worden veel Halloween spullen zelf geknutseld door mensen. Er zijn wel een paar winkels waar je een en ander kunt kopen.

Om echt leuke griezelige spullen te kopen moet u absoluut bij de Feestafdeling van Bol.com zijn. Daar vind u kostuums, maskers, accessoires. Als u zoekt op zoekwoord: Halloween. Dan ziet u een enorm aanbod van spullen om een perfect Halloween feest te vieren. Deze shop is dan ook de absolute aanrader. Ze verkopen (onder voorbehoud) onder andere:

  • afgehakte voeten/handen
  • box met oogbollen
  • zombieverband met bloed
  • duivelshoorntjes die licht geven op je hoofd
  • kettingen
  • heksenkostuums
  • Dracula kostuum
  • kettingen
  • doodskoppen
  • ratten
  • pompoen verlichting
  • bloederige handafdrukken
  • ratten van rubber
  • Chucky Halloween kostuum (erg cool)
  • duivelsmaskers
  • muurdecoraties met vampieren
  • bijl die in je hoofd lijkt te staan
  • enzovoorts

Enge drankjes

Enge drankjes kan je gemakkelijk zelf maken door gewone drankjes in flessen te stoppen met enge etiketten erop Ook een spin (namaak uiteraard) in een ijsklontje verstopt is ook erg leuk. De spinnen moeten echter niet te klein zijn en duidelijk zichtbaar zijn, om verslikken of verstikking te voorkomen. En dat soort grappen mag je natuurlijk ook niet bij te kleine kinderen uithalen, of bij slechtzienden, in verband met risico's op ongelukken, schrikken of verstikken.