Gyro Bowl, hoe werkt het bordje?

De Gyro Bowl is een slimme uitvinding. Uw baby of peuter of kleuter kan niet meer morsen. Het bordje is zo ontworpen dat het eten altijd recht blijft staan. Enorm leuk als cadeau, maar ook ideaal om zelf te kopen. Het zal u heel veel rommel in huis schelen.

De Gyro Bowl is nu ook in Nederland te koop. Het slimme ontwerp van de Gyrow Bowl zorgt ervoor dat het eten in de kom blijft liggen, ook als uw kind ermee gaat rennen of rondlopen. Morsen met eten, zoutjes of stukjes brood, koekjes en dergelijke, het is allemaal onmogelijk geworden dankzij de Gyro Bowl. Niet voor niets is dit bord een mega populair product geworden. Het scheelt enorm veel kruimels en rommel op de vloer, en ook het eten wordt beter benut natuurlijk. En het is zelfs zo goed en sterk dat er nog een jaar garantie op de bowl zit ook.

Hoe werkt Gyro Bowl?

Gyro Bowl heeft een kom die tot 360° meedraait. De bovenkant van het bordje/schaaltje, blijft daardoor altijd horizontaal. De inhoud kan er daardoor niet uitvallen. Dankzij de ring rondom is het bordje voor kinderen gemakkelijk vast te houden. Zelfs al rennen ze met de kom, dan nog blijft het eten erin, zelfs al keren ze de bowl om, dan zal het ze niet lukken om het eten eruit te gooien. Een prachtig en leuke uitvinding. Ideaal als cadeau of om zelf te kopen. En kinderen vinden het prachtig.

Gyro Bowl, overige bijzonderheden

  • Gyro Bowl draait 360 graden mee, waardoor morsen onmogelijk is geworden
  • Deze bowl is speciaal voor kinderen ontworpen
  • Sterk en duurzaam en mag in de afwasmachine
  • Geleverd met deksel voor als u erop uit gaat
  • Vrolijke kleuren

Gyro Bowl voor volwassenen

Gyro Bowl wordt ook gebruikt door volwassenen, bijvoorbeeld voor het bewaren van schroeven of kralen.