Gucci by Gucci

Gucci by Gucci is het verukkelijke geurtje van Gucci. Vrouwelijk, sensueel, uitdagend, krachtig, liefdevol, stylvol en classy. Deze innemende, intense geur was in een klap wereldberoemd. Modehuis Gucci heeft natuurlijk al een unieke naam in de modewereld. Dit heerlijke parfum staat voor luxe en succes, maar ook voor vrouwelijkheid en succes hebben en voor genieten van het leven.

Gucci by Gucci is momenteel zeer voordelig te verkrijgen via:

Gucci parfums

Het heerlijke parfum Gucci by Gucci bestaat reeds sinds 2008. De geur geeft de stijl van het beroemde modehuis weer. Gucci is eigentijds, verleidelijk, succesvol en krachtig. Dit moderne parfum is dan ook sensueel en verkwikkend. Tegelijkertijd associeert u deze geur met vrouwelijkheid en succes. Een geur omschrijven is niet gemakkelijk, maar wat dacht u van het woord: fantastisch!

Gucci by Gucci, hoe ruikt het?

Deze heerlijke geur bevat ingredienten uit vele culturen en de mix resulteert in een unieke nieuwe geur, waar u voor zult smelten. Het is het soort geur wat u verwacht bij fotomodellen. De geur blijft lekker lang aanwezig, dus u heeft er maar weinig van nodig. Het bevat extracten van geurige, frisse bloemen uit Tahiti, muskus, honing, patchoeli… Ook een snufje citrus mocht niet ontbreken. Over het algemeen is deze geur heerlijk fris en toch heel duidelijk aanwezig. Het is alsof u het voorjaar bij u draagt. Mar dan een voorjaar waarin alles in bloei staat en waar alles heerlijk ruikt. Het ademt kracht en rijkdom en blijdschap uit. Gucci by Gucci is gewoon een perfect geurtje.

Vormgeving van de flesjes

Het Flesje is erg mooi. Met rechte hoeken, (bruin) glas, en een opvallende gouden dop. Om het halsje hangt het Gucci label.

Wat kost Gucci by Gucci?

Het is een prijzig parfum, maar bij ManyMoreStores kunt u het momenteel is een super betaalbare aanbieding verkrijgen.