Groene smoothies, zelf maken

Wat heb je aan groene smoothies? Helpt het net zo goed tegen puistjes en acne als echte officiële middelen tegen acne? Nee, dat niet, maar groentesap is op zich wel gezond en kunnen ook een positieve invloed op je huid hebben, net als verse groentes eten.

Bekende crème die tegen acne helpt is: Airol (vitamine A zuur) Dit is echter erg prijzig. Groene smoothies helpen ook de huid frisser te houden, alhoewel het geen wondermiddel is. Het zijn smoothies die gemaakt zijn van gezonde (vaak groene) ingrediënten. Het is echter geen kwestie van allerlei groentes door elkaar gooien en dan maar hopen dat het lekker smaakt. Om groene smoothies te maken heeft u recepten nodig. Er worden fijne combinaties gemaakt van zowel smaakvolle als pure ingrediënten, om de lekkerste groene smoothies te maken.

20100630152804_5106_50_groene_smoothies.jpg

Smoothies zijn gezond

Altijd maar moe en het gevoel dat u niet op gewicht kunt blijven? Groene Smoothies zijn gezond. Barsten van de vitamines en gezonde voedingsstoffen. Deze drankjes zijn populair omdat u er gemakkelijker gewicht mee verliest, fit van wordt en gezonder leeft, en omdat u meer energie krijg. Eindelijk krijgt u alle vitamines en voedingstoffen binnen, die uw lichaam nodig heeft. Ook als drinkontbijt zijn deze smoothies een gezonde start van de dag.

Hoe maakt u groene Smoothies?

Recepten voor groene smoothies staan in het populaire smoothies receptenboek: Groene Smoothies in een handomdraai. Het boek bevat recepten voor heerlijke gezonde smoothies. De lichamelijk klachten die met deze drankjes bestreden kunnen worden zijn talrijk. Zo kunnen mensen met acne, vermoeidheid, migraine en overgewicht veel baat hebben als zij dit receptenboek gebruiken voor een gezonder leven. En nog heerlijk ook!