Gratis cursus?

Gratis cursus, waar vind u die? Er zijn verschillende cursussen die gratis zijn. Vaak zijn gratis cursussen onvolledig of verouderd. Het is natuurlijk seterk afhankelijk van wat voor cursus u wilt gaan volgen. Gratis of goedkope curussen vind u ook vaak in buurthuizen of bij clubs. Daar kunnen vaak heel leuke cursussen gegeven worden. Muziekcursussen kunt u vaak gratis op Youtube vinden. Zoals bijvoorbeeld een cursus basgitaar leren spelen, of een cursus sociale fobie overwinnen. Ze staan opgenomen in dit artikel dus kijk gerust eens of het iets voor u is.

Zoekt u een opleiding, of enkele gratis professionele cursussen of lessen? Kijk dan eens bij Meer dan 350 cursussen van de NHA, U krijgt de cursussen daar namelijk 14 dagen gratis op proef als u dat wilt. Wilt u de cursus na die periode graag verder blijven volgen, dan zijn deze cursussen verder natuurlijk niet gratis meer, maar wel zeer goed en betaalbaar. Begrijpelijk, het lesmateriaal is subliem en uitgebreid. Lees de voorwaarden en probeer de lessen twee weken gratis uit.

Gratis video-cursussen op een rij

Er zijn vele gratis cursussen, vaak eenvoudig van opzet, soms uitgebreid, maar altijd in meer of mindere mate leerzaam. U ziet een greep uit gratis video cursussen hier onder.

Gratis cursus Tarot

Met deze gratis cursus leert u Tarotkaarten leggen en interpreteren. Aan het eind van de cursus kunt u 'toekomst voorspellen' met behulp van een spel Tarot kaarten.

Gratis cursus genezing Sociale Fobie

Met deze gratis cursus kunt u de angst voor sociale contacten leren overwinnen en ermee omgaan. Deze cursus kan mensen bevrijden van angsten en eenzaamheid.

Gratis cursus Stoppen met Roken

Gratis cursussen online

Op internet staan ook verschillende gratis cursussen die u kunt uitprinten en lezen. Een greep uit enkele cursussen: