Google +. Wat zijn de mogelijkheden van Google plus?

Google heeft een prachtig sociaal netwerk gelanceerd, Google PLus (Google+). Als je zin hebt om te chatten met je vrienden terwijl je ze tegelijkertijd ook zien kunt, moet je bij Google + zijn. Maar ook om kringen te maken, dagelijks de nieuwste informatie over je favoriete popgroep of over andere interesse te verkrijgen. Google heeft zichzelf weer eens overtroffen. Google + is hipper dan hip en laat andere sociale netwerken zien wat er nog meer mogelijk is. Bij Google + gaat het om delen (info, foto's, video) en om contact onderhouden. En het is nu al razend populair.

Filmpje Google+ project

The Google Plus Project

Google + ()Google plus) is een fantastisch sociaal netwerk waar zich al direct miljoenen mensen voor hebben aangemeld. Er is zeer veel mogelijk met Google Plus. Het zijn nou net die dingen waar je behoefte aan hebt, zoals automatisch uploaden van je foto's, videochatten met vrienden of groepen, snel-chatten in de hangouts en lekker up to date zijn over onderwerpen waar je helemaal warm voor loopt. Eerlijk is eerlijk,w at zou internet zijn zonder Google? We worden al jaren verwend met de vele succesvolle projecten van Google, en Google Plus legt ons nog meer in de watten.

Google Plus, mogelijkheden

In het echte leven hebben we vriendenkringen, kennissenkring, een kring van personen waarmee we sporten of interesses delen. Zo heeft Google Plus het netwerk ook opgesteld. Je deelt je contacten in binnen kringen en kan op die manier heel gemakkelijk contacten onderhouden en aangaan. Binnen de kringen kan je foto's delen (lekker groot formaat), filmpjes bekijken, chatten, discussiƫren, lachen, huilen, praten, leven! Binnen het netwerk kan je gebruik maken van:

  • Kringen
  • Hangouts
  • Sparks
  • Chat en groepschat
  • Videocall/Video-chat
  • Instant Upload
  • En meer…

Met Sparks blijf je up to date over de laatste nieuwtjes die je interesseren. Dit kan over je favoriete kledingmerk gaan maar ook over popsterren of roddels of wetenschappelijke onderwerpen. Je kunt filmpjes via Youtube over het onderwerp bekijken of artikelen. Je kunt deze informatie ook weer aan anderen laten zien (delen).

Hangouts

In de hangouts kan je nieuwe mensen ontmoeten, maar ook afspreken met vrienden. Daar kan je chatten, maar ook gebruikmaken van videocall, waarbij je elkaar dus kunt bekijken. Met tien man in de videochat is geen probleem. Net als in het echte leven kan je samen lekker bij elkaar zitten en kletsen. Nou ja, het houdt je nu wel van de straat natuurlijk. Moderner kan eigenlijk niet.

Google +1

Met Google +1 kan je stemmen uitbrengen op pagina's of websites en dergelijke, die je een positieve stem wilt geven