Google Instant, wat is dat?

Wat is Google Instant? Google Instant zorgt ervoor dat u zeer snel kunt zoeken op internet. Veel sneller dan voorheen. Hoe werkt Google Instant? U tikt het zoekwoord in op de Google zoekmachine, maar bij elke letter geeft Google al direct de eerste zoekresultaten. Naarmate u meer letters intikt verschijnen er resultaten die steeds beter aansluiten bij de volgorde van die letters. Al snel worden de beste zoekresultaten dus weergegeven, die naadloos aansluiten aan uw zoekopdracht.

Introductie Google Instant

Google Instant, sneller zoeken en sneller vinden

Google Instant is een zeer interessante verbetering van de toch al goede Google zoekmachine. Google blijft steeds zoeken naar verbeteringen en perfectie. Of moet ik Google Genius zeggen? Geniaal vind ik het wel. Want u hoeft zelfs niet meer op ‘zoeken’ of op ‘enter’ te klikken. De resultaten verschijnen namelijk direct. Innovatief, dat is Google.

Google Instant zoeken

Hoe zoekt u met Google Instant? Met Google Instant is zoeken op internet wel heel erg gemakkelijk. Per ingetikte letter bij de Google zoekmachine, verschijnen meteen de beste zoekresultaten. Terwijl u zoekwoorden opschrijft, passen de zoekresultaten zich naadloos aan, aan de informatie die u intikt. Het gevolg? Zoekresultaten die nog beter passen bij uw zoekopdracht, en veel sneller zoeken op internet. Surfen wordt nu nog leuker, nog sneller en nog effectiever.