global domains international a way of living

Internet en websites zijn al heel lang bekend bij veel mensen over heel de wereld. De meest bekendste zijn .com .org .be .nl. Doordat deze al heel veel in gebruik zijn, is de markt voor originele domeinnamen wel verzadigd geraakt, waardoor je maar weinig kans hebt op een originele domeinnaam voor je website.

Daar kan global domains international verandering in brengen!

GLOBAL DOMAINS INTERNATIONAL

global domains international bestaat al ruim 10 jaar en staat op een klimmende plaats in de INC lijst van de 500 grootst groeiende bedrijven, en in veel magazines zijn er zeer goede recencies over GDI geschreven. GDI werkt ook samen met tal van grote bedrijven zoals BMW E-BAY UPS YAHOO en veel andere. Dat komt omdat u bij .ws een domeinnaam kunt registreren met een .ws exetensie, bijvoorbeeld www.hierkomtuwtekst.ws, en u kunt tegelijkertijd geld verdienen met die WS website. (WS staat voor WebSite) Je krijgt een website, tien e-mailadressen, en software om de website meteen snel te bouwen. De website bouwen is dankzij de software, erg gemakkelijk. Hoe u geld verdient? Zie filmpje met uitleg op deze site Global Domains International

DE NAAM WEBSITE .WS

.ws komt eigenlijk van het eiland West Samoa later website genoemd. GDI heeft de registratie in handen van de .ws domeinnamen en daar zij in vergelijking met de .com .org enz. nog redelijk klein maar dit zal heel snel veranderen.

Op deze moment zijn er ruim 60 miljoen domeinnaamregistraties over heel de wereld, maar volgens experts zouden dit binnen een 10 jaar al meer dan 500 miljoen domeinnamen en websites zijn. Nu is het dus de moment om een eigen website via GDI te registreren! Ben je ooit betaald geweest om een domeinnaam te hebben bij .com, nee ik ook niet, GDI .ws groeit snel en jij kan er je profijt mee doen, GDI wil mensen belonen indien zij bij global domains international zich registreren en een eigen domeinnaam aanvragen. .ws domeinnamen zijn zeer populair en de grootste concurrent aan het worden van andere domeinnamen zoals die van .com bv.

WAAROM EEN .WS DOMEINNAAM BIJ GDI ?

Voor 10 dollar (ongeveer 8 euro) krijg je:

  • + eigen website
  • + eigen te kiezen domeinnaam
  • + online software zodat je zelf je site kan bouwen
  • + geen kennis van HTML nodig om je site te bouwen
  • + promotie materiaal
  • + 10 e-mail adressen
  • + mogelijkheid om veel geld te verdienen

Dit alles mag je 7 dagen gratis uitproberen!
Maar veel mensen blijven lid van GDI om dat het zo leuk is!

HOE VERDIEN IK NU EIGELIJK GELD BIJ GDI ?

GDI betaalt je 1 dollar voor elk lid dat je aanbrengt via jouw website, nadat je jezelf hebt geregistreerd krijg al dadelijk een webpagina waar mensen zich via jou kunnen registreren. Dit lijkt weinig maar stel als je zelf 3 personen aanbrengt en zij brengen ook weer 3 personen aan en zij ook weer 3 en die ook weer 3 en die ook weer 3 dan kom je op een totaal van 363 mensen onder je referals genoemd. 1 dollar per persoon maakt dus 363 dollar per maand.

Maar

  • stel nu dat je 5 referals hebt en zij ook elk 5 dan bekom je al een bedrag van 3.905 dollar per maand!
  • Stel nu je hebt 7 referals en de 5 lagen referals onder je ook, dan heb je 19.607 dollar per maand
  • Er zijn dus 5 lagen van referals onder je waar je op verdient. En het mooiste van dit alles is dit verdien je maandelijks!

Hier houd het natuurlijk niet op met verdienen, als je op 1 week tijd 5 referals aanbrengt dan beloond GDI je met een bonus van 100 dollar breng je er 10 aan dan word dit 200 dollar! Deze bedragen verhogen nog naarmate je meer referals per week aanbrengt!

Je kan je site op verschillende manieren promoten via advertentiesites, Google,e-mails sturen naar mensen die je kent,NIET naar onbekende! want dat is spam en mag NIET! Ook via flyers kan je je site promoten. Er zijn nog vele andere manieren.

Maar buiten het feit dat je hier op termijn veel mee kunt verdienen, ik zeg wel op termijn want het is niet zo dat je na een paar dagen al een paar 100 dollar verdient hebt! Met een beetje geduld en doorzettingsvermogen, kom je zeker aan deze bedragen. En die 10 dollar (8 euro) dat merk je na een tijd niet meer dat je die elke maand betaald! Er zijn mensen die duizenden euro┬┤s per maand mee verdienen.

NU EEN VRAAGJE AAN JOU : zou je deze kans laten liggen?

Mijn ervaringen met GDI affiliate

De eerste maand ging het goed. Ik had al snel een stuk of 5 referrals onder me. Mijn inleggeld had ik er na twe maanden uit. Na drie maanden ontving ik ongeveer $40,- per maand. Maar de referrals onder mij waren niet zo actief, en ik werd een beetje moe om de kar in mijn eentje te trekken. Eerlijkheid gebied mij dus om te zeggen: begin er alleen aan als:

  • je een eigen website nodig hebt
  • extra e-mailadressen wel gebruiken kunt
  • gemotiveerd bent om nieuwe mensen aan te brengen
  • je bereid bent om je in te zetten om mensen te zoeken