Gezond Slank met Dr. Frank

Gezond Slank met Dr. Frank is een bestseller met als onderwerp een eiwitrijk dieet, met voldoende vitaminen en mineralen, weinig honger en best veel lekkere hapjes… Toch is dit wel een streng dieet. Als je van vlees en vis houdt, is dit dieet niet verkeerd. Persoonlijk vind ik het dieet te eenzijdig en te streng. Als je van tonijnsalade of kip met groentes houdt, val je af. Wilt u afvallen maar toch uw glaasje wijn niet laten staan? Het Dr. Frank dieet kan voor u het beste dieet zijn.

Niet minder dan 3 miljoen subsidie wordt er geven om dit dieet nog verder te onderzoeken. Er zijn echter al veel wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar eiwitrijke diƫten, en de conclusie is altijd hetzelfde: het werkt! U kunt het boek hier bestellen: Gezond Slank met Dr. Frank.

eCQ7al

Dr. Frank is een dieet waarbij onder andere vlees en vis en groentes op het menu staan

Dr. Frank dieet, waarom is het goed?

Het Dr. Frank dieet is goed omdat het een dieet is met een fijne balans tussen eiwitrijk voedsel, lekkere tussendoortjes en gezond eten. Mensen die het dieet serieus volgen zeggen vaak dat het werkt als een tierelier, zeer goed dus. Daarom is dit boek een bestseller geworden en daarom heeft iedereen het over dit dieet. Dr. Frank is een internist. Er zijn andere dieten die ook zo succesvol zijn, op basis van soortgelijke principes.