Geld voor je oude mobiel, handige website

GeldVoorJeOudeMobiel.nl is een website waar je direct kunt zien hoeveel je oude mobiel nog waard is in geld. Je kunt de waarde van je mobiel of smartphone op de site zelf vergelijken door bij verschillende inkopers van oude telefoons je gegevens van je mobiel in te voeren. Je krijgt dan meteen te zien hoeveel de inkoper betaalt voor je oude mobieltje. Erg handig.

Je oude mobiel ligt meestal ergens in huis en wordt niet meer gebruikt. Zonde, want je mobiel wordt daardoor minder waard, zowel letterlijk als figuurlijk. De meeste mensen kiezen er daarom voor om hun oude mobiel weg te geven, of te verkopen. Het handigste is natuurlijk om de oude telefoon te verkopen want geld is geld. Bij geldvoorjeoudemobiel.nl zie je direct hoeveel geld je terugkrijgt als je je telefoon verkoopt.

Handige website

De website van geldvoorjeoudemobiel.nl is overzichtelijk en bied je de mogelijkheid om gemakkelijk en snel te controleren hoeveel je oude mobiel nog waard is. Je kunt de waarde van je mobiel eenvoudig opvragen bij:

  • Zonzoo
  • Envirofoon
  • Techreturns

Als je besluit je oude telefoon te verkopen kan je deze kosteloos opsturen naar de aankoper van je keuze. Deze stort vrij snel het geld op je rekening, nadat de telefoon getest is.

Conclusie

Een erg handige website voor iedereen die zijn oude mobiel verkopen wil. De website is overzichtelijk, heel gemakkelijk in gebruik, en snel. Ook wordt er goed uitgelegd waarvoor oude smartphones onder andere voor gebruikt worden. Dit kan zijn hergebruik maar ook recycling van onderdelen en materialen. Ook sta je er weer even bij stil hoe belangrijk het is om oude materialen te recyclen.