GDI of Global Domains International, thuiswerk

GDI, voluit Global Domains International is een domeinhost die de mogelijkheid biedt om geld te verdienen met het registreren van domeinnamen. Het is heel eenvoudig en daarom voor iedereen toegankelijk. een perfecte manier om thuis geld te verdienen. Het systeem is zo goed uitgedacht dat er in Amerika al honderdduizenden mensen zijn die GDI als hun onderneming hebben gemaakt en er zelfs rijk mee zijn geworden.

Eigen website nodig? Als u een eenvoudige maar mooie strakke website nodig heeft, meet zoveel pagina;s als u wilt plus tien e-mailadressen, dan is deze heel eenvoudig te bouwen met de zogenaamde websitebuilder (websitebouwer) van GDI. Ook in Australiƫ, Engeland en Canada en Spanje is GDI populair en bouwen mensen er een website, maar soms ook maandinkomen mee op, omdat het eenvoudig en eerlijk is en op den duur winstgevend. Nu waait het over naar Europa. Met GDI is namelijk veel geld te verdienen, maar hoe werkt het?

Eeigen website + mogelijkheid om geld te verdienen

Het .ws domein is een van de snelst groeiende domeinhosten ter wereld. Dit komt omdat de domeinextensie .ws veel mensen aanspreekt, aangezien het afgekort voor WebSite staat. Officieel stond het voor West Samoa, maar al snel zagen mensen in dat WS heel goed voor WebSite kan staan, en aangezien de .org en .com domeinen zo'n beetje allemaal bezet zijn, kiezen nu steeds meer mensen voor een .ws domein. Global Domains International biedt niet alleen de mogelijkheid om domeinnamen te registreren, en snel en gemakkelijk je eigen website op te zetten met kant en klare instructies die je online uitvoert (een website bouwen duurt ongeveer 20 minuten, een uitgebreide website wellicht een uurtje) maar ook om op een uniek manier thuis geld bij te verdienen door deel te nemen aan hun affiliatie. Dat houdt in dat als er via u nieuwe mensen een domeinnamen registreren, u daar geld mee verdient. Het leuke aan de affiliatie van GDI is echter dat als u nieuwe mensen aanbrengt (referrals genaamd), u ook weer geld verdient aan de referrals die uw referrals aanbrengen. GDI betaalt u zelfs vijf keer voor referrals, van referrals van referrals, van referrals… Een voorbeeld:

  • Mevrouw A. wil een eigen website en ze registreert daarom een domeinnaam bij. Ze bouwt haar website en is er blij mee. Maar ze weet dat je ook geld kunt verdienen met GDI, daarom schrijft ze zich in voor het affiliatie programma
  • Mevrouw A. vindt eerst 5 mensen (5 referrals dus) die ook een domeinnaam registeren en die ook geld willen verdienen
  • De 5 referrals vinden elk ook allemaal weer 5 referrals (of meer)
  • Dan verdient mevrouw A. 3900,- $ per maand. (of meer)

Nu hetzelfde rekensommetje maar dan met 7 personen:

  • Annie registreert een domeinnaam en wil ook geld verdienen met GDI, daarom schrijft ze zich in voor het affiliatie programma
  • Annie vindt 7 mensen (7 referrals dus) die ook een domeinnaam registeren en die ook geld willen verdienen
  • De 7 referrals vinden elk ook allemaal weer 7 referrals
  • Dan verdient Annie. 19607,- $ per maand.

Probeer het zelf uit met de inkomstencalculator van GDI en bereken uw toekomstige inkomen: Bekijk het filmpje Zo werkt het geniaal!

Dit mag ongelooflijk lijken, maar dat is het niet. Wie meedoet met GDI en wie geduld heeft, zal werkelijk heel veel geld kunnen verdienen met GDI. En het is 100% legaal en iedereen kan er evenveel mee verdienen, er is geen ongelijkheid. Nee, GDI is geen scam, geen piramidespel en ook geen grap. Dit heet Multi Level Marketing. En het mooiste is dat het geen moeilijk werk is. Als u vrienden en kennissen een email kunt sturen met een link erin, en als u aan anderen kunt vertellen hoe GDI werkt, dan kunt u meedoen. En wat is er nou mooier dan thuis een inkomen opbouwen, thuis je geld te verdienen en om eigen baas te zijn? Neem GDI serieus en zet door, dan zult ook u succesvol zijn.

Ervaring

Beoordeling GDI: ik geef GDI een dikke 10, waarom? Ik heb er zeer goede ervaringen mee. Iedereen kan het en iedereen zal succesvol zijn als je er lol in hebt om er een inkomen mee op te bouwen. Heb je eenmaal een stuk of 10 referrals hebt dan gaat je inkomen steeds sneller groeier omdat die 10 personen ook referrals zoeken en vinden. Je inkomen groeit en groeit en op den duur kun je er van leven. Bekijk het filmpje en verdiep je in GDI, roep niet meteen dat het een piramidespel is want dat is het 100% zeker niet! GDI is wereldwijd goed beoordeeld, zoals door Entrepeneur Magazine, en het is een succesformule waar je alleen maar blij mee kunt zijn. Bekijk het filmpje van GDI websites