Games branden en downloaden, voor de Wii

Wii ombouwen en spellen downloaden en branden voor de Wii, hoe gaat dat en mag het? U kunt niet zomaar games downloaden en op de Wii afspelen. De Wii moet omgebouwd worden om spellen te kunnen downloaden. Om de Wii om te bouwen heeft u een goede handleiding nodig.

Games downloaden en/of branden op dvd mag alleen als u de game zelf in uw bezit heeft. Dit is echt belangrijk anders begaat u een strafbaar feit. De games op dvd branden is dan uitsluitend toegestaan om de originele game niet te beschadigen. U mag de gebrande games niet voor anderen branden, verkopen of verspreiden. Verder heeft u nodig: Als u gebruik maakt van SoftModWii, hoeft u de Wii niet te openen en heeft u dus geen chip nodig. U moet de Wii niet openen, en dat is ook helemaal niet nodig.

zmwxvb

Gamen is immens populair

Games downloaden voor de Wii, wat heb je daarvoor nodig?

• Lege DVD’s van goede kwaliteit. Kies voor goede kwaliteit zoals Verbatim of DVD-R zodat de lens van de Wii niet te zwaar belast wordt.
• UTorrent (dit is een programmaatje software dus ) om Wii games te downloaden (uitpakken want games zitten meestal in .RAR bestanden)
• Legale site met Wii games
• Een beetje geduld
Het downloaden van een game kan wel een aantal uren duren maar dat hoort erbij.

Wii ombouwen, mag dat?

Als je je Wii laat ombouwen mag je er alleen gekopieerde games op spelen, die je zelf in je bezit hebt. Je moet het origineel dus zelf in je bezit hebben. Je mag je Wii dus wel ombouwen en geschikt maken voor gebrande/gekopieerde Wii games, maar die games moet je zelf eerst in de winkel gekocht hebben en niet van internet gehaald hebben.