Gaan Justin Bieber en Selena Gomez trouwen?

Justin Bieber en Selena Gomez zijn al geruime tijd een stel. Onlangs verschenen ze op de rode loper van de Vanity Fair Oscar uitreiking. Al lange tijd wemelt het van de geruchten rondom het verliefde stelletje. Een tijdje geleden werden ze gespot terwijl ze elkaars hand vasthielden. Selena Gomez ontving al snel doodsbedreigingen van jaloerse fans. Wat moet het worden als Justin Bieber en Gomez gaan trouwen?

Justin Bieber en Selena ontmoetten elkaar alweer ongeveer tien maanden geleden in 2010. Justin Bieber zong haar toe op het podium en over en weer vlogen de verliefde vibes. Volgens insiders hadden ze elkaar wel al vaker gezien en was het meteen al duidelijk dat ze elkaar aantrekkelijk vonden. In februari 2011 werden Bieber en Gomez gespot toen ze samen naar de bioscoop gingen. Maar na een tijdje ging het uit met Bieber en Selena. Justin leek er wel liefdesverdriet van te hebben en bleef van Selena houden. Na een periode waarin ze uit elkaar waren, werd bekend dat Justin soms drugs zou gebruiken en ook agressief reageerde op pers of soms ook naar anderen toe. Ondanks de negatieve publiciteit en de breuk, kwamen Selena en Justin Bieber toch weer bij elkaar in 2014. Hun relatie is sindsdien weer hecht.

Justin en Selena voelen zich duidelijk meteen al tot elkaar aangetrokken toen ze elkaar net kenden

Justin Bieber haar geknipt

Justin Bieber knipte na de pubertijd zijn typische pagekapsel ort. Het typische Bieber kapsel was daarmee verleden tijd. Het nieuwe kapsel geeft hem een volwassen uiterlijk, wat meer bij zijn leeftijd past. Verschillende fans, die erg gehecht waren aan het ronde Bieber kapsel, waren er overstuur van, maar het went snel en Bieber is nog steeds erg knap om te zien. Heeft hij zijn haar laten knippen om te gaan trouwen met Selena? Ook heeft hij enorm veel tatoeages.

1129-justin-bieber-new-haircut_bd.jpg

Justin Bieber en Selena verliefd

Justin Bieber en Selena gaan voorlopig nog niet trouwen. Daar zijn ze misschien nog te jong voor. Het is wel leuk om er over te speculeren hoe Selena eruit zou zien in een mooie rode trouwjurk. Nu ze samen op de uitreikingen van de Oscars zijn verschenen, en weer overal samen in het openbaar verschijnen, kan er in elk geval geen twijfel meer over bestaan: Justin Bieber is nog steeds verliefd op Selena en Selena ook op hem. Voor de vele verliefde fans van Justin is het even slikken, maar Bieber kan nou eenmaal maar met een meisje tegelijk een liefdesrelatie hebben en dat hij beroemde meisjes ontmoet, is begrijpelijk. En zolang Bieber nog te jong is om met de mooie Selena te trouwen, is er nog altijd ruimte om te dromen over de jongen van je dromen.