Fit in 90 dagen, en slank worden

Moe zijn, je niet fit voelen, zwaarder worden of te dik zijn… Veel mensen klagen over vermoeidheid, zonder te weten waarom ze moe zijn. Na onderzoek blijkt hun lichaam gezond, toch zijn ze moe en futloos. Ook kunnen mensen die dik zijn of een paar kilo te veel wegen, klachten hebben van vermoeidheid en het gevoel geen energie te hebben. Wat kunt u doen tegen vermoeidheid?

Alles wat we eten, doen of niet doen, heeft invloed op ons lichaam. Vaak hebben we niet eens door dat we verkeerde dingen eten of drinken, dingen waar we moe en futloos van worden. Het lijkt of de vicieuze cirkel van vermoeidheid en futloosheid moeilijk doorbroken kan worden. Daarom is het in 90 dagen weer fit receptenboek ontworpen. Het bevat overzichtelijke recepten voor voedsel waardoor u snel weer fit zult worden. U zal meer energie krijgen en minder moe zijn. Een leuke bijkomstigheid is dat u slanker kunt worden en dat u zich jonger zult voelen.

PwyCAc

Voedsel is een bron van energie, kies voor gezond en lekker

Vermoeid, wat nu?

Het klinkt misschien vreemd, maar moe zijn wordt u moe. Als u eenmaal toegeeft aan terugkerende vermoeidheid, zal de vermoeidheid eerder erger worden dan afnemen. waarom? Ons lichaam is gebouwd om te bewegen, niet om de hele dag te rennen of te sporten, maar gewoon met enige regelmaat in beweging te zijn. Ons lichaam is zeker niet gemaakt om de hele dag te zitten of te liggen. Als u nauwelijks beweegt, zal u niet alleen vermoeider en vermoeider worden, maar ook dikker en dikker. Bovendien krijgt u last van uw spieren, gewrichten en botten. Andere klachten die kunnen voorkomen zijn:

  • zeurende hoofdpijn
  • nekpijn en schouderpijn
  • last van knieĆ«n en/of heupen
  • niet lekker in uw vel zitten
  • depressiviteit
  • enzovoorts

Clean eten wil zeggen dat uw lichaam afvalstoffen kwijtraakt, waardoor u fitter wordt.

Niet fit, steeds maar moe zijn

U voelt zich niet fit en u bent steeds maar moe. U bent in principe gezond maar toch blijft u moe. Uw bloed is goed en uw gezondheid lijkt in orde, wat kan er mis zijn? Mogelijk is het uw levenspatroon wat u zo moe maakt. Ook medicijnen kunnen als bijwerking vermoeidheid hebben. Om tegen extreme vermoeidheid te knokken, is het het beste om gezond eten (voedingsmiddelen waar u niet moe van wordt!) te gebruiken en dagelijks wat te gaan bewegen.