FBTO. Betrouwbare verzekeringen!

FBTO is een betrouwbare en bekende verzekeringsmaatschappij in Nederland. U kunt er terecht voor vele soorten verzekeringen, betaalbaar en goed samengesteld. Of u nu op zoek bent naar een goede autoverzekering, een woonhuisverzekering, een inboedelverzekering of een aansprakelijkheidsverzekering, FBTO heeft voor elke situatie een passende oplossing. En uiteraard is ook uw zorgverzekering daar in goede handen. En u mag uw ziektekostenverzekering zelf samenstellen, wat vele voordelen kent.

FBTO is niet de eerste de beste verzekeringsmaatschappij. Al vele jaren besteden zij zorgvuldig aandacht aan verzekeringen, en FBTO heeft dan ook zeer veel ervaring. Er zijn talloze verzekeringen af te sluiten bij deze bekende verzekeringsmaatschappij. Een overzicht van bekende verzekeringen:

  • Autoverzekering.
  • Zorgverzekering.
  • Ziektekostenverzekering.
  • Woonhuisverzekering.
  • Inboedelverzekering.
  • Aansprakelijkheidsverzekering.
  • Motorverzekering.
  • Ongevallenverzekering.
  • Rechtsbijstandverzekering.
  • Reisverzekering.
  • Caravanverzekering.
  • Overige.

Overlijdensrisico verzekering, niet leuk, wel noodzakelijk

Niemand denk graag na over zijn eigen uitvaart, of over de uitvaart van familie. Liever schuiven we de gedachte aan doodgaan voor ons uit. Het afsluiten van een overlijdensrisicoverzekering is confronterend en voor veel mensen iets waar ze liever niet aan denken. Kunnen we daarmee de dood laten verdwijnen? Nee, natuurlijk niet. Ooit komt voor iedereen die dag. Dan is een overlijdensrisico verzekering en een uitvaartverzekering, het enige wat u voor uw nabestaanden kunt doen. Begrafenissen zijn zo duur dat uw nabestaanden anders in de financiƫle problemen kunnen komen. Regel dit dus gewoon. Het is even doorbijten maar dan hoeft u er de rest van uw leven niet meer over na te denken. Ook voor zaken rondom het einde van het leven kunt u bij FBTO terecht.