Fatboy, zitzak kopen?

Een Fatboy is een originele zitzak die een trend geworden is. De Fatboy is een grote zitzak die echt lekker zit en erg leuk staat in elke ruimte. De Fatboy wordt gebruikt in huiskamers, studentenkamers, op balkon of in de tuin op zomerse dagen, maar ook bijvoorbeeld in strandhuisjes of op het strand. Verkrijgbaar in de kleuren cobalt, Lime, aqua, blauw, bruin, roze, wit, zwart, grijs, oranje, rood en in camouflage legerkleuren. De Fatboy is geen bank, geen stoel en ook geen bed, maar het is van alles wat en het zit en ligt heerlijk.

De Fatboy is zo ongeveer de bekendste en beroemdste zitzak die er bestaat. Met de bekende rechthoekig vorm, als een reusachtig kussen, waar je op perfecte wijze in kan gaan zitten of liggen. De echte Fatboy is gemaakt van oersterk materiaal waardoor deze aparte zitkussens jarenlang meegaan. Ook de kleuren zijn innemend, van schitterend roze tot turquoise.

Een Fatboy kost al snel rond de 200,-, maar dan heeft u ook een echte kwalitatief zeer goede Fatboy. Deze zitzak is met extra sterke naden in elkaar gezet, de vulling is ideaal en past zich direct aan de vorm van uw lichaam aan. Bovendien zit de zitzak niet alleen heerlijk, maar ze staan ook zo enorm leuk.

Filmpje over zitzakken

Zitzak, hocker of poef?

Een zitzak is een zak gevuld met materiaal wat zich op de goede manier laat vormen op het moment dat u er plaats op neemt. Ze worden ook wel beanbags genoemd en zijn dan wellicht gevuld met bonen of met soortgelijke op bonen gelijkende inhoud. Er zijn verschillende soorten zitzakken verkrijgbaar. De een is plat, de ander rond, de ander weer puntig. Wil u liever een zitzak maar niet per se een Fatboy.

  • Kijk ook eens bij: Woon Veilig (Voor optimale beveiliging van uw huis)