Fashioncheque of modebon. Informatie en winkels

De Fashioncheque wordt ook wel de modebon of fashionbon genoemd. Het is een waardebon voor modewinkels. Je kunt er dus kleding of schoenen of of andere spullen die in boetieks of modehuizen verkocht worden, mee kopen. Het is een ideaal cadeau als je niet weet wat je iemand cadeau wilt geven.

De fashioncheque is al te koop vanaf kleine bedragen, maar ook te koop voor hoge bedragen met een groot bestedingstegoed. Je kunt iemand dus gelukkig maken met een cadeaubon waarmee ze lekker kunnen shoppen.

In welke winkels kan je de fashionbon gebruiken?

De fashioncheque kan je gebruiken in zeer veel winkels waar mode verkocht wordt. Het gaat om zowel grote winkelketens als kleine en grote boetieks.

Fashioncheque tegoed

De fashionbon kan gebruikt worden in de vele aangesloten modewinkels. Nog een ander voordeel is dat je de fashioncheque niet helemaal op hoeft te maken. Wat je niet uitgeeft blijft gewoon als een tegoed op je fashioncheque staan. Dat kan je dan de volgende keer weer gewoon gebruiken. De waarde blijft 5 jaar beschikbaar en geldig.

r6DE7r

Hoe lang is de fashionbon geldig?

De bon is 5 jaar geldig. Ook het tegoed wat eventueel achterblijft nadat je de bon deels hebt opgebruikt, blijft 5 jaar geldig. Je kunt de kledingbon dus 5 jaar lang als betaalmiddel gebruiken in alle aangesloten winkels.

Wat voor mode kan je kopen?

Alle mode die je je maar bedenken kunt kan je met de modecadeaubon van fashionscheque kopen. Van top tot teen. Of het nu schoenen zijn of een hoedje, of het nou een mooie galajurk is of een nieuwe jeans. Ook is de bon geldig voor accessoires. De fashioncheque is eigenlijk een giftcard. Je kunt hem gebruiken tot het tegoed op is. De bon hoeft niet in een keer uit gegeven te worden omdat het geld gewoon wordt afgeschreven. Het is een heel fijn cadeu om te geven of om cadeau te krijgen.

Waar kan je de fashionbon kopen?

  • TNT Post
  • Primera
  • Winkels die aangesloten zijn
  • fashioncheque

Wat kost een fashioncheque?

Deze cadeuabon is al te verkrijgen vanaf een laag bedrag: vanaf € 0,95 cent tot € 150,-. Er zijn ook bonnen van € 10,-, € 20, € 50 of € 100.

Andere leuke cadeaubonnen