Faceliften, met of zonder operatie?

Faceliften is tegenwoordig populair. En waarom ook niet? We worden allemaal sneller dan we zouden verwachten, ouder. De huid in het gezicht en hals veroudert gretig mee. De oogleden gaan hangen, de kin wordt slapper, er verschijnen wallen onder de ogen, rimpels verschijnen rondom de ogen, als naden tussen wangen en de mond, in het voorhoofd, rondom de ogen en lippen, lippen worden dunner, en ga zo maar door. Er is dan ook veel vraag naar hulp van de plastisch chirurg, met meestal zeer mooie resultaten. Niet iedereen wil echter in een gezond lichaam laten snijden, of het kan te duur zijn. Steeds meer mensen kiezen dan ook voor een zogenaamde natuurlijke facelift. Wat is dat?

Een facelift, wat houdt dat eigenlijk in? Bij een facelift die wordt uitgevoerd door een plastisch chirurg, wordt er in de huid gesneden. De huid wordt losgemaakt en strakker getrokken, zodat een natuurlijk jonger effect bereikt wordt. U kunt kiezen uit verschillende soorten faceliften. De totale facelift of een minilift. Ook het corrigeren van oogleden en rimpelbehandelingen, maken uw gezicht jonger, strakker en frisser. Bekende faceliften of correcties aan het gezicht zijn:

  • S-Lift Deze facelift richt zich op het centrum van het gelaat. De wangen, gebieden rondom neus en mond en de kaaklijn zullen strakker worden gemaakt. De voorhoofd en hals worden dan dus niet gelift. De S-Lift wordt ook wel Macs-Lift genoemd.
  • Mini-Facelift of kleine facelift
  • Facelift (volledige lift)
  • Rimpelbehandelingen
  • Ooglidcorrecties
  • Voorhoofdslift
  • Wenkbrauwlift
  • Lipcorrecties
  • Neuscorrectie
  • Oorcorrecties
YwDxIZ

Het gelaat verfraaien, met een lekker jong uiterlijk tot gevolg kan ook met Natuurlijke Schoonheid, een facelift zonder operatie.

Kosten

Faceliften en andere vormen van correcties, zijn prijzig. Voor veel mensen te duur. Het zijn dan ook volledige operaties, de kosten variƫren van rondom de 1000,- tot enkele duizenden euro's per ingreep. De resultaten van de plastisch chirurg leiden echter wel meestal tot tevredenheid, en kunnen jarenlang effect hebben. Maar niet altijd. Het hangt ook van uw leeftijd af, en van de elasticiteit van uw huid. Er kunnen soms ook complicaties tijdens of na d ingreep optreden die natuurlijk ook niet gewenst zijn. Deze zijn echter uitzonderingen. Voordat u aan een facelift begint, of voordat u in het gelaat laat snijden, zorg dan dat u zeer veel informatie bekeken en gelezen heeft.