Extensions, haarextensions, haarstukjes, waar kan je die krijgen?

Extensions of haarstukjes zijn ideaal om uw haar langer, voller of mooier te maken. Ze worden per plukje in het haar geplaatst, terwijl haarstukjes vastgezet worden of u kunt clips gebruiken. Er is veel verkrijgbaar op het gebied van haarmode. Als u extensions laat plaatsen bij de kapper bent u echter erg veel geld kwijt, maar wist u dat u tegenwoordig ook zelf extensions kopen kunt en deze zelf kunt plaatsen?

Haarextensions zijn verlengingen van haar. Het kan om echt haar gaan of om synthetisch haar. Bij de kapper kunt u terecht voor beiden en er zijn verschillende methodes om ze in uw haar te zetten. Het haar wordt op die manier voller, langer en mooier. Als het goed gedaan wordt zijn deze manieren om het haar te vullen heel natuurlijk om te zien. Als u zelf eens wilt experimenteren met zelf plaatsen ervan, verzorgd het har dan goed en zorg dat uw haar in goede conditie is als u er aan begint. Kijk voor geweldige haarproducten eens bij: BLM Hairproducts.

Clip-in extensions

Clip in extensions kunnen heel snel door uzelf in het haar geplaatst worden. Het zijn lagen haar met kleine kammetjes die u vrij gemakkelijk in het haar kunt zetten. Binnen een half uurtje kunt u prachtig weelderig lang haar hebben. Leuk voor een avondje uit bijvoorbeeld.

Clip-in Extensions fimpje.

Haarstukjes

Haarstukjes zijn kant en klare stukken haar die u in zijn geheel kunt vastzetten in het haar waardoor uw haar langer lijkt. Ook paardenstaarten of kant en klare vlechten kunt u verkrijgen. Uw haar ziet er dan heel anders uit en het is enorm leuk om eens te experimenteren met extensions of haarstukjes.

Haarverlenging

Haarverlenging is tegenwoordig echt geen droom meer. Vroeger zei men dat de kapper er niets bij kon knippen, alleen maar af, maar tegenwoordig kan het haar wel degelijk verlengd worden. Er worden meestal extra lange plukken gebruikt die zo mooi en onzichtbaar in het haar worden gezet dat het haar met tientallen centimeters verlengd kan worden. Elke haarpluk wordt op een plukje van uw eigen haar vastgezet. Het kunnen highlights zijn of in uw eigen kleur. Hoe meer u er laat zetten, hoe voller het haar wordt. Extensions die met een hittebron worden vastgezet kunnen rond of plat zijn. PLat zijn ze onzichtbaar en ook niet zo goed te voelen, zoals bij het bekende great lenght.

Verzorging van extensions

Deze plukjes ingezet haar hebben extra zorg nodig. U kunt niet als een wilde met een haarborstel door het haar gaan. Ze zouden dan te snel loskomen. Borstel met een niet te harde borstel rondom de aanzet. Het haar boven de extension kan op den duur extra zorg nodig hebben met een fijne kam. Als u extensions heeft is olie in uw haar af te raden, aangezien de plukjes haar dan snel los zouden kunnen komen.