Ed Hardy caps of petten, waar kun je die kopen?

Ed Hardy staat bekend om de unieke prints van tatoeage kunstenaar Ed Hardy. Hardy begon als tatoeage zetter en werd beroemd vanwege zijn eigen stijl. Een tatoeage van Ed Hardy is dan ook een heel bijzonder kunstwerkje. Maar niet iedereen wil een tatoeage op zijn arm of buik of rug laten zetten. Deze tekeningen zijn op kleding heel erg waardevol gebleken. Ed Hardy kleding is wereldberoemd geworden en de hype gaat voorlopig nog niet voorbij.

Ed Hardy kleding is enorm geliefd. Staat voor stoer, creatief, chique. Goedkoop zijn kleren van Christiaan Audigier, in samenwerking met Ed Hardy, dan ook niet. Audigier kocht de rechten van vele tatoeages en het recht om de stijl van Hardy door te voeren op kleding, voor een kapitaal. Dat is een succesnummer gebleken. In Nederland is ook Ed Hardy kleding te koop, maar je moet wel weten waar je zijn wilt. Met name als je online wilt kopen doe je er goed aan om bij winkels te kopen en niet op eBay/ Er is veel namaak in omloop, dat ziet er misschien leuk uit maar de kwaliteit is vaak bar slecht. Bovendien is het nep. Echte Ed Hardy spullen en kleding zijn te koop bij verschillende winkels en ook online.

Ed Hardy Caps of petten

Ook de caps en petten van Hardy zijn hot hot hot. Ed Hardy is en blijft gewoon mega populair, met grafische designs, de eigen cartoony look en een imago die alleen maar als heel cool omschreven kan worden. Een Ed Hardy pet is een waar bezit. Het moet natuurlijk wel een echte zijn, en geen nep. Waar kun je echte Ed Hardy Caps kopen? In de lijst met links hier onder vind je alle kleding en petten en accessoires van Ed Hardy.

Impressie collectie heren Ed Hardy

Ed Hardy Kleding in Nederland

In Nederland zijn verschillende winkels waar je Ed Hardy kleding kunt kopen. Ook online kun je in Nederland terecht, bijvoorbeeld bij verschillende online winkels.