Dr. Frank dieet, werkt dat echt?

Het Dr. Frank dieet. Duizenden mensen zijn er enthousiast over. Het werd ontwikkeld door een Nederlandse internist. Dokter Frank. Het wordt ook wel het oermensdieet genoemd. Hoe werkt het Dr. Frank dieet en werkt het echt?

Overgewicht is een volksziekte. Niet zo vreemd. Het aanbod van voedsel is zo enorm dat we voortdurend verleid worden tot lekker eten en drinken. Veel eten is te vet, te zout, te zoet en te calorierijk. We eten veel meer koolhydraten dan we nodig hebben en koolhydraten zetten zich om in vet als we ze niet verbranden. Al die calorie├źn hebben we helemaal niet nodig. Ons lichaam is gebouwd om regelmatig voedsel te zoeken, steeds wat voedsel te eten en regelmatig wat uren of soms een dagje te vasten. Ons natuurlijk levenspatroon komt in onze maatschappij nauwelijks voor.

Cvx00L

BBQ is toegestaan met Dr. Frank

Dr. Frank dieet informatie

We zitten veel, we hoeven geen voedsel te vinden maar kopen het in de winkels, en we eten te vet, te veel, te vaak en we eten te veel koolhydraten. Het dokter Frank dieet schrapt een groot deel van de koolhydraten van het menu. Wat u nog wel mag is eiwitten en vezels in de vorm van groenten. Vlees, eieren, kaas, vis, het is allemaal toegestaan. Honger hoeft u niet meer te lijden. Met het dokter Frank dieet verliest u gemakkelijk gewicht, u mag veel eten en u valt af.