DJ Gear bestellen, super aanbiedingen

DJ Worden… Het eerste wat je nodig hebt is prima DJ Gear. Als DJ kunt je op feesten optreden of songs mixen. Je hebt apparatuur nodig om mee te werken. Een goede draaitafel voor je DJ Gear is een eerste vereiste. Je kunt leren scratchen, hacken, draaien, enzovoorts.

Dj Gear

Voor complete sets om als DJ te beginnen om of als gevorderde DJ je spullen uit te breiden, kun je te gekke spullen kopen bij muziekwinkels of warenhuizen.

  • Geluid en recording
  • DJ Gear
  • Flightcases en bags
  • Verlichting/decoratie
  • Bekabeling
  • Audio hardware en software
  • Audiovisueel en VJ Gear
  • Muziekinstrument en effects
  • Koopjes
  • Overige licht en geluid en audio en video

DJ School opleiding.

Als je DJ wilt worden kan je het beste les nemen bij een echte succesvolle dj, zoals Dj Chainsaw. Hij startte zijn Dj School in 2011, te Amsterdam. De Dj School heeft verschillende cursussen waaruit je kunt kiezen, en deze cursussen zijn ook cadeau te geven. Zeer uitgebreid en goed in elkaar gezet, en uitstekend beoordeeld door cursussen. Interesse om Dj te worden?

DJ worden, heeft dat nog nut?

Er zijn veel personen die Dj willen worden. Daarom lijkt het misschien dat het niet zoveel nut heeft om het ook te proberen. Dat is echter onzin. Als je echt iets wilt bereiken als Dj, kan je snel succes hebben en een goede Dj worden. Je hebt geen papieren nodig om op te treden want Dj is een vrij beroep. Les nemen is wel aan te raden.