Dierproefvrije cosmetica?

Dierproefvrije cosmetica, waar vind u dat? Dierproefvrije cosmetica is cosmetica waarbij geen testen op dieren zijn uitgevoerd. Het is onnodig om dieren te laten lijden voor het fabriceren van cosmetica producten. Van vele, vele ingrediënten weet men immers allang dat ze veilig zijn voor de huid, en bovendien kunnen nieuwe producten veel beter op mensen getest worden. Gelukkig kunt u zeer goede dierproefvrije producten kopen.

Bent u op zoek naar goede Dierproefvrije Natuurlijke Cosmetica? Alle producten zijn natuurlijk en bevatten dus uitsluitend natuurlijke producten, en de producten zijn niet getest op dieren. Ze bevatten dan ook de beste ingrediënten, zoals Aloë Vera of andere heerlijke verzachtende veelal plantaardige huidproducten. Ook ingrediënten die tegen veroudering van de huid werken, liftend werken, reinigend en verkwikkend.

xZFPhu

Biljoenen dieren worden jaarlijks gemarteld door middel van dierproeven, ook voor cosmetica

Dierproefvrij, ja of nee?

Dierproefvrije cosmetica en make-up is cosmetica die niet op dieren getest is. Uiteraard zijn de producten wel op veiligheid getest, namelijk gewoon op mensen. De producten zijn dan ook zeer veilig in gebruik. Mensen kiezen voor dierproefvrij omdat het onzin is om dieren te laten lijden voor gebruik van cosmetica. Het is ook nergens voor nodig omdat zeer veel producten al tot in den treuren getest zijn in het verkleden, en ook omdat ze op mensen getest kunnen worden.