Diablo 3, bijzonderheden en informatie

Diablo 3, ook wel geschreven als Diablo III, is een waardige opvolging van Diablo 2. In Diablo 3, release datum 15 mei, zijn er vier levels die verschillen in moeilijkheidsgraad. Je doorloopt het van begin tot eind. Ook als je Dablo 2 al kent is het zinvol om in Diablo 3 alle levels te doorlopen. Als je eenmaal behendig bent in deze game, wordt het steeds moeilijker gemaakt. Diablo 3 is een fantastische actie-RPG. Uiteraard helemaal in de geliefde Diablo sfeer.

Diablo 3 maak je kennis met vier verschillende levels met elk hun eigen moeilijkheidsgraad. Een belangrijk voordeel hiervan is dat je zelf bepalen kunt wat je prettig spelen vindt en hoe moeilijk je het jezelf wilt maken. Bart Smit online Snel betaalt = snel in huis.

Diablo III Intro

Beste deze game bij: Bart Smit online. De levels zijn:

  • Normal
  • Nightmare
  • Hell
  • Inferno

Het spreekt voor zich dat je dus veel kunt beleven. Bovendien is het een uitdaging om alle levels te leren kennen. Je begint op het gemakkelijkste level, Act 1. Je maakt meteen kennis met alle vaardigheden die je leren moet om de game goed te spelen. Je hoeft daarvoor geen tutorials/handleidingen of zo, te lezen. Je speelt meteen mee en al spelende leer je alle vaardigheden kennen. Je hebt alle tijd om het game te leren kennen, hoe je buit binnenhaalt (loot) en hoe je monsters aanvallen moet en verslaan, enzovoorts. Act level normal/normaal is gemakkelijk, maar wel leerzaam. In Hoofdstuk 1 (Act 1) vermaak je je prima als je Diablo 2 gewend bent, maar in Act 2 Nightmare, begint het game pas echt voor je. Je tegenstanders zijn dan sneller, gewiekster en sterker.

Act 2

Act 2 van Diablo 3 wordt gespeeld op level nightmare (nachtmerrie). Dat klinkt al een stukje heftiger. Je mag dan inderdaad rekening houden met veel spanning en sensatie, prachtige effecten tijdens het vechten, krachtige loot, en pas op: verslaving aan deze schitterende game. Ook zal je meer goud verdienen, maar ook meer uitgeven aan reparaties omdat de eindbazen zo sterk zijn.

Act 3

Weer een stuk moeilijker, terwijl je character ook een stuk sterker geworden is. Hell, dus je weet wat je te wachten staat. Telkens nieuwe doelen ontdekken, terwijl je je in een fascinerende wereld bevindt. Je gaat zo enorm veel ongelooflijke spectaculaire avonturen beleven, dit moet je gewoon meemaken. Diablo 3 is de actie-RPG van dit moment.

Act 4

In Act 4 bevindt je je in Inferno moeilijkheidsgraad, dus het is echt een spel waarbij je je behendigheid en kracht kunt tonen. Pas na 'normaal' en 'nightmare' worden immers ruim 70% van de items vrijgegeven, in Act 4 kan deze allemaal leren kennen. De gear is indrukwekkend, straalt macht en succes uit, net als de wapens.

Solo Inferno?

Kan je Inferno solo spelen? Ja dat kan.

Diablo 3 cinematic trailer

Diablo 3, releasedatum

Op 14 mei 2012 is de release datum van Diablo 3. Hou je van Dark, spannend en spectakel, dan is deze actie game een echte aanrader. Snel te verkrijgen via (volgens ons) het beste online adres: Bart Smit online. Direct betalen = heel snel in huis.

Diablo 3, waar gaat het over?

Als je Diablo II al kent zal Diablo III je alsnog verrassen, maar je bent dan wel al bekend met de opzet van deze game. Diablo 3 wordt wel beschouwd als de meest uitdagende actie-RPG. Om te spelen kies je een character uit 5 klassen, bijvoorbeeld een Sjamaan of Barbaar. Welk character je ook kiest, je hebt unieke eigenschappen passend bij jouw ras. Ook je spreuken passen bij je character. Op basis van je vaardigheden ben je geschikt om characters in de game te verslaan. Je maakt daarbij waardevolle spullen buit, zoals geld in de vorm van goud, wapens en kleding en dergelijke. Het zijn spullen die je nodig hebt om steeds sterker en machtiger en rijker te worden. Je krijgt steeds meer bijzondere spullen en eigenschappen. Diablo III speelt zich af in Sanctuary. De 3D Graphicks zijn erg mooi, en je kunt snel spelen. Veel actie verwachten en ongekende effecten waar je enorm van zult genieten. Je kunt via battlenet ook online spelen en tegen andere spelers. Diablo 3 is een echte aanrader!