de Rijkste Nederlanders

De Rijkste Nederlanders zijn rijkaards die het gemaakt hebben of die geld geërfd hebben van familie die het gemaakt heeft. Deze steenrijke mensen staan in de top 10 rijkste Nederlanders. Ze bezitten zoveel kapitaal dat ze miljarden bezitten. Hoe ziet de lijst van rijkste Nederlanders er uit?

Rijkste Nederlanders

Naar de top en rijk worden, het is een droom van veel mensen. Veel geld geeft veel zekerheid. Geld verdienen wordt gemakkelijker als u eenmaal geld heeft, want dan kunt u investeringen doen. Rijk worden, rijker worden, winst maken en veel geld verdienen… De rijkste Nederlanders zijn niet in een dag naar de top 10 geklommen. Vroeger begon men klein, vaak met een winkel, en groeide het bedrijf uit naarmate men meer winst begon te maken. Tegenwoordig is er een nieuwe manier gekomen om rijk te worden, namelijk dankzij internet en sociale media. Heeft u interesse in het verdienen van geld en wilt u heel graag een succesvolle ondernemer worden? Kijk dan bijvoorbeeld eens bij: GSniper

sRB36d

De rijken der aarde baden misschien in weelde, maar er is vaak hard voor gewerkt

Rijkste Nederlanders

  • Met stip op nummer een staat al een tijdje de familie Brenninkmeijer, van winkelketens C&A. Het bezit wordt geschat op meer dan 21 miljard.
  • Op de 2e plaats staat de familie Van der Vorm, rijk geworden met de Holland Amerika Lijn. Het bezit wordt geschat op 4,3 miljard.
  • Op de 3e plaats staat Charlene de Carvalho-Heineken. Rijk geworden dankzij het bekende biermerk Heineken. Het bezit wordt geschat op ruim 3,8 miljard.
  • De 4e plaats is voor Frits Goldschmeding. Hij werd rijker en rijker met uitzendbureau Randstad. Het bezit wordt geschat op ruim 2,3 miljard.
  • Op 5 staat de familie De Rijcke, die hun bezit danken aan drogisterijen Kruidvat, Groenwoudt. Het bezit wordt geschat op 1,9 miljard.
  • De 6e plaats rijkste mensen is voor John Fentener van Vlissingen, rijk geworden met SHV, BCD. Het bezit wordt geschat op 1,8 miljard.
  • Op de 7e plaats staat de families Blokker (twee broers) van winkelketens Blokker. Het bezit wordt geschat op ruim 1,6 miljard.
  • Joop van den Ende staat als rijk bekend en is goed voor een 8e plaats. Het bezit wordt geschat op 1,6 miljard.
  • 9e Plaats werd gewonnen dankzij investeringen van de familie Pon. Het familiebezit wordt geschat op 1,7 miljard.
  • Op de 10e plaatst staat de familie Dreesman, van winkelketens Vroom & Dreesman.

Bron top 10:allesopeenrij

Ook John de Mol behoort tot een van de rijkste Nederlanders.

Top 5 rijkste jonge Nederlanders

Rijke jonge Nederlanders, wie staan er in de top 5? Het zijn 5 mannen.

  1. David Slager (rijk geworden dankzij aandelen) Vermogen geschat op ongeveer 280 miljoen
  2. Reinhout Oerlemans (rijk geworden door getalenteerd te zijn:) Eerst als acteur, later als filmproducer. Zijn bezit wordt geschat op ongeveer 83 miljoen.
  3. Roger Hodenius. Hij bezit een beurshandelshuis Flow Traders. Zijn bezit wordt geschat op 65 miljoen.
  4. Ruud van Nistelrooij. Rijk geworden door balletje trappen. Waar voetbaltalent al niet goed voor is! In zijn geval voor een bezit van ongeveer 56 miljoen.
  5. Andruw Jones. Deze getalenteerde Antilliaan werd rijk dankzij honkbal, omdat het in Amerika zo'n geliefde sport is. Daar woont hij nu, met 55 miljoen op zijn rekening. Helemaal niet gek toch?

De top tien rijkste Nederlanders kan in de loop der tijd veranderen natuurlijk.