Chihuachua kopen, waar moet u op letten?

Een Chihuahua kopen is een bijzondere beslissing. U kiest voor de kleinste rashond ter wereld, maar dat wil niet zeggen dat u hem gemakkelijk de baas kunt. De opvoeding van deze kleine intelligente hond, is heel belangrijk. Gedrag is aan te leren en af te leren. De Chihuahua heeft uw hulp en inzicht nodig om gelukkig te zijn. Voor u het weet blijkt dat kleine perfecte wezentje een kleine huistiran. Voorkom het of genees het. Hoe traint u een Chihuahua?

Wist u dat de Chihuahua zich voornamelijk aan die ene persoon hecht die hij of zij als de baas beschouwd? Het is een levenslange liefde. Ook daarom is het belangrijk dat u zich goed informeert voordat u dit bijzonder mooie hondje koopt. De opvoeding is heel belangrijk. Als u een Chihuahua op de goede manier opvoedt, zullen u en de hond nog veel meer plezier van elkaar hebben. Voorkom met Deze Handleiding dat uw Chihuahua de volgende gedragsproblemen krijgt:

  • nerveus
  • achterdochtig
  • angstig
  • agressief
  • ongelukkig

Puppy Chihuahua

Opvoeden Chihuahua

De Chihuahua is een populair hondje. Begrijpelijk want het ziet er schattig uit en het is een intelligent en aanhankelijk diertje. Dit hondenras houdt van aandacht en liefde en hecht zich sterk aan de baas. Het heeft behoefte aan een goede opvoeding, waar het diertje gelukkiger van wordt. Het is belangrijk dat u de hond de juiste opvoeding geeft, om essentiƫle problemen te voorkomen of weer in goede banen te leiden.

Nerveus en trillen, agressief en blaffen?

Een nerveus en trillerige Chihuahua zit niet lekker in zijn vel. Daar is veel tegen te doen. Ook tegen agressie, blaffen, bedelen, angstig zijn… Met de handleiding van C. Groen kunt u direct leren om goed met het bijzondere karakter van dit prachtige hondje om te gaan en om de hond veel gelukkiger te maken. U kunt de handleiding direct downloaden, zodat u de waardevolle informatie binnen een paar minuten tot uw beschikking heeft. U leert alles over de Chihuahua en de opvoeding.

  • Opvoeding en voorkomen dat er gedragsproblemen komen
  • Zorgen dat het hondje gelukkig wordt
  • Gezond blijft
  • Kennis over de Chihuahua
  • Do's and dont's
  • Wennen van de pup
  • Auto leren rijden
  • Aanleren en afleren
  • Belonen
  • Omgeving en gedrag
  • Overige

Er komt zeer veel aan bod, alles wat u nodig heeft voor een gelukkige Chihuahua en een gelukkige baas. Meer info over de handleiding Om goed gedrag aan te leren en indien nodig, fout gedrag af te leren.

Chihuahua, waar kopen?

Een Chihuahua kunt u het beste bij een erkende fokker kopen, en niet bij de eerste de beste broodfokker.

Intelligentie

Omdat het een intelligent hondje is, kan dit hondje erg veel en snel leren. De naam Chihuahua is Mexicaans, waar de roots van dit hondje verankerd liggen. Het is een dapper huisdier, wat door zijn intelligentie erg oplettend in het leven staat. Met zijn lieve ronde hoofdje weet de Chihuahua echter vele mensen te ontroeren. Of u nu een kortharige of een langharige Chihuahua koopt, ze zijn stevig en compact van bouw. Als ze volwassen zijn wegen ze slechts enkele kilo's en ze blijven klein. Ze vallen dus op door hun kleine formaat en hun grote intelligentie.

Jack Russel opvoeden
Je hond leren gehoorzamen