Carmen krulset, Babyliss, Remington krulset? Hier alle merken die u zoekt

Carmen krulset, Babyliss of Remington… Het zijn bekende krulsets waarmee u in een handomdraai een weelderige bos krullen kunt maken. Echt goede merken, en momenteel betaalbaar bij het beste postorderbedrijf wat ik ken. Met de krulset zet u snel krullen in het haar. Daardoor krijgt uw haar volume en een mooi verzorgd uiterlijk. Geschikt voor lang haar maar ook voor halflang haar.

Carmen is wellicht het bekendste merk als u aan een krulset denkt. Carmen heeft dan ook al vele krulsets ontwikkeld en op de markt gebracht en ze zijn allemaal succesvol. Met een krulset kunt u zowel fijne als grove krullen zetten, ofwel kleine of grote krullen. De rollers hebben verschillende afmetingen die u aan de kleur van de rollers herkent. Er zitten speciale pinnetjes of klemmen bij waarmee u de rollers gemakkelijk vastzet. Dit geheel pijnloos en niet schadelijk voor uw haar. In een set zitten de verschillende maten rollers bij elkaar. Dikkere en dunnere rollers. Vaak 20 rollers of meer, bij kleinere sets en reis sets kunnen het ook 5 of 10 rollers zijn.

Krullen in je haar maken

U kunt bijvoorbeeld fijne krullen voor in het haar zetten en wat grotere achterin. Of juist andersom. De Carmen softkruller heeft met fluweel bedekte rollers, om het haar te beschermen tegen hitte. De krullers worden in de set met elektriciteit warm gemaakt en daarna kunt u ze snel inzetten en ook al snel weer uithalen. Laat de krullen even afkoelen en kap het haar zoals u het wenst. Krullers geven het haar een echte fotomodellen look. Verzorgd en lekker soepel. In een krulset zitten meestal rondom de 20 rollers.

curls.gif

Krullen met een krulset geven het haar een prachtige look