Cambridge dieet, snel afvallen?

Het Cambridge dieet is geschikt om snel af te vallen. Loose weight fast dieet. Ongeveer 8 tot 10 kilo per week. Het populaire dieet bestaat uit maaltijd vervangers, maar u heeft de keus uit vele smaken. repen, shakes en soepen. Waarom is het Cambridge dieet zo succesvol?

Het Cambridge dieet is zo succesvol omdat u weinig calorieën binnenkrijgt en weinig koolhydraten. Daarnaast wordt u begeleidt door een persoonlijke coach. Het werd ontwikkeld door de Universiteit in Cambridge. Wat mag u eten?

  • Drie maaltijden per dag, uit het assortiment repen, shakes en soepen
  • 2,5 Liter water per dag

Snel en veel afvallen

Het Cambridge dieet is speciaal voor mensen die veel en snel willen afvallen. Dit kan zijn omdat uw zeer veel gewicht moet verliezen of omdat snel 'slechts' tien kilo kwijt wilt raken. U eet bij dit dieet precies wat u wordt aangeboden qua shakes, repen en maaltijd vervangers, en daarnaast mag u gedurende de dieet periodes niets anders eten. Na enkele weken wordt aangeraden een week gewoon voedsel te eten, waarna u weer verder gaat met het dieet om zo tientallen kilo's gewicht te verliezen.

Low Carb dieet

Het Cambridge dieet is een low carb dieet. Low carb diëten zijn momenteel zeer populair omdat wetenschappelijk is aangetoond dat koolhydraten omgezet worden in vet. Minder koolhydraten in verhouding tot de goede voedingsstoffen, zorgen dus voor gewichtsverlies. Een zeer succesvol dieet gebaseerd op dit principe is bijvoorbeeld het mentale dieetplan.