Brood Koolhydraatarm

Brood Koolhydraatarm of low-carb is een geweldige manier om gewicht te verliezen. Niet alleen ter ondersteuning van een koolhydraatarm of potreinedieet, maar ook zomaar, als gezond brod eten in uw dagelijks eetpatroon. Onderzoek heeft onomstotelijk vastgesteld dat eiwit diëten of ook wel koolhydraatarme diëten genoemd, zeer geschikt zijn om af te vallen. Brood wordt dan echter gemist in het dieet. Daarvoor is nu het Koolhydraatarme brood te koop. U kunt het kant en klaar verpakt verkrijgen bij bakkers en sommige drogisten.

U krijgt het slankbrood verpakt en geschikt om af te bakken, thuisbezorgd. Ook kunt u het brood invriezen voor later gebruik. Het smaakt goed en past helemaal in een koolhydraatarm (LowCarb) dieet. Het brood is 7 dagen houdbaar als u het gewoon bewaart. Als u het invriest is het nog langer houdbaar. Als u een koolhydraatarm dieet zoekt met receptenboek, en met voldoende variatie, dan raad ik u Het Mentale Dieetplan aan.

WbxDn8

Geniet van heerlijk brood, koolhydraatarm

Brood koolhydraatarm, waarom?

Snelle koolhydraten in gewoon brood zorgen ervoor dat deze omgezet worden in suiker. Suiker wordt opgeslagen als vet op uw lichaam, tenzij u al het suiker verbrandt. Dit geldt ook voor suiker, pasta, witte rijst, alle producten die meel bevatten, enzovoorts. Het is een van de redenen waarom mensen tegenwoordig zo gemakkelijk overgewicht ontwikkelen. Eiwitrijke diëten zijn erg goed om af te vallen, en u mag lekker eten, maar toch gaan de meeste mensen al snel het gemis aan brood merken.