Britt Dekker. Nieuws over Britt Dekker

Britt Dekker is een beroemdheid in Nederland en België. Britt Dekker verscheen voor het eerst op tv in 'Take me Out,' een datingprogramma. Ze viel goed in de smaak bij het publiek omdat ze een heel eigen manier van doen heeft. Aan de ene kant maakt ze mensen aan het lachen omdat ze is wie ze is, aan de andere kant intrigeert ze omdat ze uniek is en weer een andere kant van haar laat zien dat ze een duidelijke eigen mening heeft, die respect afdwingt. Natuurlijk zijn er ook mensen die haar minder positief beoordelen, maar men kan het nu eenmaal niet altijd met elkaar eens zijn. Waar is in elk geval wel dat Britt Dekker al veel mensen plezier heeft gebracht.

Britt Dekker werd op 24 februari 1993 in Purmerend geboren. Nadat ze in het RTL5 tv programma 'Take me Out' was opgevallen door haar levendige, soms naïeve, maar steeds veelzijdige persoonlijkheid, werd ze na enige tijd gevraagd om mee te doen aan het tv programma 'Echte meisjes in de jungle.' Ze won met de wedstrijd in de jungle een geldbedrag. Omdat ze vaak aparte uitspraken deed werden deze door mensen vaak geciteerd. Er kwam zelfs een speciale kledinglijn met haar naam uit, bestaande uit shirts waarop haar uitspraken stonden afgedrukt.

De zomer van Britt en Ymke

In 2011 presenteerde Britt Dekker met Ymke Wieringa een programma op internet RTLXL, De Zomer van Britt en Ymke. Britt bracht enkele liedjes uit en bleef in de publiciteit staan.

PlayBoy foto's

In november 2011 verscheen Britt Dekker in de Playboy. De fotoshoot werd genomen op Lanzarote. En verbazingwekkend mooi zijn die foto's geworden. Want was Britt in de tv programma's nog een heel gewone doorsnee dame om te zien, in de bekende glossy staat ze zo mooi afgebeeld dat je bijna niet geloven kunt dat het om dezelfde persoon gaat. Maar het blad staat er dan ook om bekend dat ze elke vrouw prachtig kunnen afbeelden. In elk geval staat ook Britt schitterend op die foto's en komt het beste van haar uit de verf.

Britt Dekker In de wereld draait door

Havo diploma

Dekker roept al een tijdje dat ze haar havo diploma heeft behaald, tegelijkertijd zegt ze steeds dat ze bijna geen Engels kan begrijpen. Ook dat soort dingen zijn grappig aan Britt. Het is gewoon een bijzondere persoonlijkheid met veel charme.

Beroemd

Dekker is zo bekend geworden dat ze enorm vaak gezocht wordt bij Google. Mensen zijn geïnteresseerd in haar bezigheden, uitspraken en nieuwtjes over haar. Maar men zoekt ook massaal naar foto's van haar, en de foto's uit de PlayBoy zijn erg geliefd. Ze is het type waarvoor iedereen zijn boek even weglegt, of waar iedereen wel even naar wil kijken en luisteren als ze op tv is. Ze verrast en ze maakt de wereld een stukje leuker. Mooi toch?