Blackberry 9780

Blackberry 9780 is een oudje, meer moderne smartphones zijn te verkrijgbaar (los als prepaid) of met abonnement. Koopt u het toestel liever los, als prepaid, kijk dan bij Bol online (aanrader!) (Zoek op de website naar Blackberry) voor een scherpe prijs, en snel thuisbezorgd! Koopt u de Blackberry liever met een abonnement, dan betaalt u maandelijks een vast bedrag waar belminuten bijzitten.

De Blackbery bold is jaren een zeer populaire telefoon geweest. Net als de iPhone en Samsung (Galaxy) en de iPhone, vanwege de vele geniale opties, de scherpe beeldweergave, de fantastische Apps en natuurlijk het grote beeldscherm. Maar tijden veranderen de kwaliteit wordt steeds beter.

Blackberry of toch een iPhone?

Beste getest is de Samsung Galaxy, maar ondertussen werd ook de iPhone steeds beter, en en HTC smartphones doen het erg goed. Chinese smartphones zijn inmiddels een hype geworden. De Blackberry is natuurlijk ook nog steeds een leuke smartphone, maar best gevoelig voor problemen. Ook het wat grote toetsenbord en het wat kleine beeldscherm, zijn wat mij betreft toch wel forse minpunten geworden.

Blackberry

Blackberry 9780 was een mooie smartphone waar veel vraag naar was. Mobiele internet telefoon en opvolger van de Blackberry Bold 9700. Hij was simlockvrij en elke telefoonkaart van welke provider dan ook, kon ervoor gebruikt worden. 2 G Netwerk, besturingssysteem Blackberry OS 6.0, scherm is 2,44 Inch TFT met 65K kleuren, 5mp camera, led en videofuncties, intern geheugen 256 Mb, internet, document editor voor word, Powerpoint, PDF-files, Excel.

  • Weegt: ruim 120 gram
  • standby 408 uur G3, 528 uur G2
  • spreektijd: 14 uur G2, 7 uur G3