Bij Center Parcs is genieten de gewoonste zaak van de wereld

Center Parcs is geweldig. Bij Center Parcs is genieten de gewoonste zaak van de wereld. En ik kan het weten, want ik heb alle Nederlandse parken al een of meerdere keren bezocht. Center Parcs bezit dertien schitterende vakantieparken, waar eigenlijk geen enkel ander vakantiepark echt tegenop kan. De parken van Center Parcs liggen altijd midden in de natuur, hebben gezellige en luxe bungalows, azuurblauwe verwarmde zwembaden, ontspannende bubbelbaden, schone sauna’s, vele restaurantjes, live entertainment, winkeltjes, optredens van andere artiesten, uitgebreid vermaak voor kinderen, uitstekende kinderopvang… U kunt het zo plezierig niet verzinnen op Center Parcs heeft het.

Center Parcs heeft 13 parken waar u heerlijk kunt genieten van een korte of langere vakantie. In een van de prachtige parken van Center Parcs kunt u tot in het uiterste ontspannen en tot rust komen, genieten van warme zwembaden omzoomd met palmbomen, lekker eten in verschillende eetgelegenheden, mooie wandelingen in de omgeving maken, bezienswaardigheden bezoeken, en genieten van live optredens van artiesten. U kunt bij Center Parcs een weekend verblijven, een midweek of een hele week. Uiteraard kunt ook een paar weken boeken als u dat wilt. De Bungalows zijn te huur voor 2 4, 6 of meer personen. Er zijn ook mogelijkheden voor grotere gezelschappen. De parken zijn te huur in Nederland, België of Duitsland of Frankrijk. Center Parcs bezit ook Hotels, waar u eveneens heerlijk tot rust zult komen en er even helemaal uit zult zijn. Center Parcs wordt zeer goed beoordeeld omdat werkelijk aan alles is gedacht om het gasten naar de zin te maken. Center Parcs is geschikt voor alle leeftijden, maar jonge gezinnen met kinderen wordt met nadruk aangeraden om eens een Center Parcs bungalow te huren. Voor kinderen is Center Parcs namelijk een heus paradijs.

Center Parcs Impressie, commercial

Faciliteiten, stelt u zich eens voor:

  • een park waar u een prachtige bungalow tot uw beschikking heeft
  • waar u kunt bowlen
  • zwemmen
  • snorkelen
  • uit eten gaan
  • kunt genieten van optredens van zangers of bands of toneel
  • bubbelbaden
  • sauna
  • zonnebank
  • sporten
  • fietsen
  • golfslagbad
  • waterglijbanen
  • hot whirlpool
  • bodyboarden
  • Aqua Cinema
  • enzovoorts…

Center Parcs Woonboten huren

Center Parcs is altijd op zoek naar vernieuwingen, nieuwe uitdagingen en nieuwe manieren om gasten top vakanties aan te bieden. Dat is ze ook weer gelukt met woonboten. Wist u namelijk dat u bij Center Parcs tegenwoordig zelfs woonboten kunt huren? Uniek in Nederland. Bij Center Parcs is genieten inderdaad de gewoonste zaak van de wereld… Heerlijk op uw eigen mooie ingerichte woonboot, liggend aan de oever van het ven, enkele dagen genieten van water, natuur en luxe vakantie. U ligt in uw woonboot op het water, maar u bent niet geïsoleerd van de wereld, integendeel:

* U krijgt dagelijks verse broodjes aan boord gebracht
* Elke dag ontvangt u de krant aan boord
* De luxe bedden in uw kajuit zijn al opgemaakt bij aankomst
* U en uw kinderen verblijven in een veilige situatie

Op dit filmpje ziet u hoe de woonboten op de Kempervennen geplaatst werden

Woonboten, op welke parken?

Woonboten van Center Parcs kunt u huren in de volgende parken:

  • De Kempervennen
  • Bispinger Heide (Duitsland)

Super de luxe cottages

Zeer luxe cottage, ook wel Eden cottages genoemd, kunt u huren op de volgende parken:

  • Eden cottages in De Kempervennen
  • Eden cottages in Het Heijderbos
  • Eden cottages in Bispinger Heide (Duitsland)