Beste speegoed 2011 en 2012

Het beste speelgoed van 2011, wat is dat? Sinterklaas en kerstmis komen er weer aan, de ideale tijd voor het kopen van de leukste cadeautjes. Wat is het beste speelgoed en welk speelgoed wordt het meest verkocht? Welke games zijn populair?

Elk jaar komt er weer nieuw speelgoed op de markt, nieuwe games, nieuwe consoles, nieuwe cadeautjes… De leukste cadeautjes worden veel verkocht voor de feestdagen. Sinterklaas en kerstmis, daar horen immers cadeautjes bij. Welk cadeautjes zijn populair voor kinderen, vrouwen of mannen? Zeer populair speelgoed voor de kleinere kinderen zijn en blijven LEGO, Playmobil, poppen zoal Barbie… Het hangt van de leeftijd af. Voor de allerkleinsten koopt u eerder LEGO of Playmobil, voor ouderen een Nintendo DS (Xl of3DS) of top games zoals bijvoorbeeld Guitar Hero of Red Dead Redemption. Alle speelgoed en games en tevens de Wii, Ps3 en dergelijke, zijn online zeer voordelig te verkrijgen bij:

Nintendo Ds3 of XL

Nintendo DS blijft een zeer geliefd cadeau voor feestdagen of verjaardagen. Lees meer over deze handheld: Nintendo 3DS

  • Guitar Hero
  • Pok√©mon Diamond
  • Rock Band 3
  • Red Dead Redemption
  • Call of Duty: Modern Warfare 2
  • World of Warcraft: Cataclysm (release datum 7 december 2010)
  • Red Dead Redemption
  • Sims

Wii, PS3, laptop

Wii, PS3, Gameboy, laptop… dit zijn zeer populaire cadeautjes voor zowel sinterklaas als kerstmis. Ook eReaders en mobiele telefoons doen het goed als cadeau. Momenteel kunt u bijvoorbeeld een zeer betaalbare iPhone bij: