AVG Anti Virus free. Gratis AVG antivirus

AVG anti virus gratis downloaden. AVG anti virus free download. AVG gratis antivirus is een gratis antivirus programma, zeer populair omdat hete e erg goed anti virus programma is. AVG scant gratis maar verwijdert ook gratis virussen en Trojans en dergelijke. AVG is gemakkelijk op de computer te installeren. TIjdens het scannen op virussen kan het systeem iets trager zijn, maar verder ondervindt je geen hinder van deze gratis virusscanner.

Als AVG de dagelijkse scans uitvoert loopt de computer niet snel vast. Het gaat precies als bij een antivirusprogramma programma waarvoor je betaalt. Ik heb Windows XP en AVG bevalt me goed. Er zijn nog meer gratis virusscanners maar ik heb alleen AVG geprobeerd, omdat dit de bekendste is. AVG is namelijk ook in een Nederlandse versie te installeren. Wilt je op safe spelen en geen risico's nemen met je computer, dan zal je een betaalde antivirussoftware moeten aanschaffen. Er zijn aardig wat softwareprogramma's die uw computer kunnen beschermen tegen virussen en hackers en dergelijke. Bekend zijn bijvoorbeeld:

  • AVG (de versie die niet gratis is)
  • Norton
  • Kaspersky
  • Panda

Filmpje installeren AVG gratis antivirus

AVG free download

Je download AVG gratis van het internet. Het installeren wijst zich zelf en levert geen problemen op. Dan scant AVG direct de hele computer en verwijdert eventuele virussen. Je kunt bepalen op welke tijd je de scan dagelijks of wekelijks wilt laten uitvoeren. Je kunt de scan stop zetten als je met dingen bezig bent waarbij het scannen surfen vertraagt. AVG is in alle opzichten een goed gratis product.

Free AVG antivirus

AVG is en gratis virusscanner. AVG heeft ook een versie die je kopen kunt, en die is uiteraard nog beter en veiliger dan de gratis virusscanner. Veel mensen die leen tijdje de gratis anti virus van AVG hebben geprobeerd, stappen over op de betaalde versie vanwege nog meer voordelen en meer bescherming voor de computer. De gratis versie van AVG is met name voor de PC en thuisgebruik.

AVG, enkele nadelen

  • De computer wordt elke dag gescand en daardoor kan de computer 2 tot 4 uur trager zijn. Dit is op zich geen groot probleem. Je kunt de scanner op 'pauzeren' zetten zodra dat beter uitkomt.
  • Gratis AVG heeft niet de allerlaatste updates van bedreigingen. De nieuwste virussen leveren een bedreiging op voor AVG gratis gebruikers. Dit komt omdat het programma gratis is. Qua updates loopt het wat achter, maar AVG biedt wel bescherming tegen de meeste bedreigingen op internet.